گروه حوادث: مرد جوان با یک پرشیای نقره‌ای که روی آن آرم و علائم آژانس چسبانده بود، در خیابان‌های تهران پرسه می‌زد تا طعمه هایش را شکار کند.

طعمه‌های او زنان جوانی بودند که در تاریکی هوا منتظر تاکسی ایستاده بودند و با دیدن آرم آژانس به راحتی فریب وی را خورده و سوار ماشین او می‌شدند.تحقیقات پلیس برای دستگیری این مرد 14دی ماه و با شکایت نخستین شاکی آغاز شد. این زن که توانسته بود از دام سیاه مرد شیطان صفت فرار کند خودش را به اداره آگاهی رسانده بود تا از ماجرای هولناکی بگوید که برایش رخ داده بود. او گفت: پس از خروج از ایستگاه متروی گلبرگ، کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده بودم که یک پرشیای نقره‌ای مقابلم توقف کرد. ماشین آرم و علائم آژانس داشت و با دیدن آنها مطمئن شدم که راننده مسافرکش است و سوار شدم. بعد از طی مسیری کوتاه، راننده مسیر خود را به سمت اتوبان امام علی تغییر داد و همزمان درهای ماشین را قفل کرد.

او سپس اسپری اشک آور به سمتم گرفت و تهدید کرد که اگر سر و صدا کنم مرا می‌کشد. زن جوان ادامه داد: لحظاتی بعد ماشین وارد یک خیابان فرعی شد و در محلی کاملا خلوت توقف کرد. راننده از ماشین پیاده شد و می‌خواست به سمت من در صندلی عقب بیاید و مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که به محض باز کردن در با او درگیر شدم و وی را هل دادم. همان موقع توانستم فرار کنم و مرد جوان نیز با دیدن این صحنه سوار ماشینش شد و گریخت. من دوان دوان خودم را به خیابان رساندم و یک تاکسی گرفتم و به خانه رفتم تا اینکه تصمیم گرفتم از راننده پرشیا شکایت کنم.

از آنجا که این زن شماره پلاک خودروی پرشیا را به‌خاطر داشت، تحقیقات برای دستگیری راننده آن شروع شد و مأموران در ادامه به مردی به نام دانیال رسیدند؛ جوان 23ساله‌ای که در شرق تهران زندگی می‌کرد. مأموران راهی محل زندگی این مرد شدند و پس از تهیه تصاویری از او، این تصاویر را در اختیار شاکی قرار دادند. زن جوان به محض دیدن عکس‌ها، دانیال را شناخت و گفت که وی همان جوانی بوده که قصد آزار او را داشته است. بنابراین دستور بازداشت دانیال صادر و او 16دی‌ماه مقابل خانه‌اش دستگیر شد.

دومین شاکی

متهم به اداره آگاهی منتقل شد و درحالی‌که مدعی بود بی‌گناه است، مأموران متوجه شدند که وی یک زن دیگر را با همین شگرد مورد آزار و اذیت قرار داده است. دومین شاکی وقتی در اداره آگاهی حاضر شد و مرد جوان را شناسایی کرد، در تشریح ماجرا گفت: عصر 15دی‌ماه در خیابان سلیمان‌خاطر منتظر تاکسی بودم که متهم سوار یک پرشیای نقره‌ای مقابلم توقف کرد. با دیدن آرم آژانس سوار ماشینش شدم و حرکت کرد.

او بعد از طی مسیری کوتاه وارد خیابانی فرعی شد و بعد از قفل کردن درها، با چاقو شروع به تهدید من کرد. من وحشت کرده بودم و جرأت مقاومت نداشتم. هرچه به او التماس کردم که با من کاری نداشته باشد، قبول نکرد و درنهایت وی بعد از توقف در محلی خلوت، با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن مرا از ماشین به بیرون پرت کرد و پا به فرار گذاشت.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: بعد از اظهارات شاکیان، متهم به جرم خود اعتراف کرد و از آنجا که احتمال می‌رود وی افراد دیگری را نیز با این شگرد هدف آزار و اذیت قرارداده باشد، قاضی پرونده مجوز انتشار عکس او را در روزنامه‌ها صادر کرده و از شاکیان احتمالی خواسته است برای شکایت به اداره11 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

کد خبر 245799
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز