گروه حوادث: خواستگار سمج وقتی با شکایت خانواده دختر مورد علاقه‌اش به زندان افتاد، یک نقشه انتقام‌جویی طرح کرد و پس از آزادی از زندان آن را به‌اجرا گذاشت.

هفتم بهمن‌ماه امسال مأموران پلیس شهرستان خدابنده در استان زنجان در جریان درگیری خونینی در یکی از محله‌های این شهر قرار گرفتند. وقتی آنها در محل حاضر شدند، معلوم شد که مرد 28ساله‌ای در جریان این درگیری مرد 30ساله‌ای را به ضرب گلوله مجروح‌کرده و قصد فرار داشته که در محاصره مردم گرفتار شده است.

با دستگیری عامل تیراندازی، مرد مجروح به بیمارستان انتقال یافت اما شدت جراحات وی به حدی بود که در بین راه جانش را از دست داد. عامل جنایت نیز وقتی تحت بازجویی قرار گرفت با اعتراف به قتل مرد جوان گفت: مدتی بود که به دختری که از اقوام مقتول بود علاقه داشتم اما جواب رد شنیدم. من دست‌بردار نبودم و چندین بار سد راه دختر جوان شدم و درخواستم را تکرار کردم اما آنها از من به اتهام ایجاد مزاحمت شکایت کردند و من به زندان افتادم.

عامل جنایت ادامه داد: دادگاه 9‌ماه حبس برایم برید و زمانی که در زندان بودم، یک لحظه هم فکر انتقام‌جویی از ذهنم خارج نشد. وقتی آزاد شدم، یک قبضه کلت کمری خریدم و به سراغ مقتول که از اقوام دختر مورد علاقه‌ام بود و احساس می‌کردم که وی باعث شکست عشقی من شده، رفتم و در جریان درگیری به او شلیک کردم.سرهنگ بهرام خلیلی، رئیس پلیس شهرستان خدابنده با بیان این خبر گفت: پس از اعترافات متهم، برای او قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 248840
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز