دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

گروه اجتماعی: ‌برگ مخصوص حاوی شماره پرونده، شماره کاربر و شماره رمز برای دستیابی به کارنامه و آگاهی از نتیجه آزمون به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته اینترنتی طی روزهای 10 و 11 مرداد توزیع می‌شود.

معاون سازمان سنجش با اعلام این مطلب به همشهری گفت: نتایج اولیه کنکور امسال که به صورت کارنامه تنظیم شده است بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان برای آگاهی از نتیجه آزمون باید با شماره پرونده و مشخصات شناسنامه‌ای خود وارد این سایت شده و اطلاعات کارنامه خود را دریافت کنند.

حسین توکلی با بیان این‌که بر اساس برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده توزیع ‌برگ مخصوص حاوی شماره پرونده، شماره کاربر و شماره رمز در همان مراکز توزیع کارت ورود به آزمون تحویل می‌شود افزود: توزیع ‌برگ مخصوص در 381 شهرستان سراسر کشور صبح و بعدازظهر روزهای 10 و 11 مرداد صورت می‌پذیرد.

وی اظهار داشت: تمام داوطلبان لازم است که برای دریافت ‌برگ مخصوص حاوی شماره پرونده، شماره کاربر و شماره رمز بر اساس سال تولد خود اقدام کنند. البته توزیع برگ مخصوص داوطلبان تهرانی براساس اطلاعیه سازمان سنجش که دیروز در نشریه پیک سنجش منتشر شد صورت می‌پذیرد.

کد خبر 27315

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز