برای اسکان و ساماندهی افراد بی‌خانمان در شب‌های سرد سال، گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی منطقه ١٠ آماده‌باش شد.

کارتن خواب

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ١٠ با اعلام این خبر و کاهش دما در روزهای اخیر افزود : «حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی از جمله کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌سرپناه، با شروع فصل سرما و با هدف حمایت و ارائه خدمات مطلوب‌تر به اقشار آسیب‌دیده اجتماعی، از دغدغه‌های مدیریت شهری است. »
«مهدی اخ الصنایع» با اشاره به زمان فعالیت شروع فعالیت‌های گشت فوریت خدمات اجتماعی در منطقه ادامه داد : «فعالیت گشت ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی از ۱۸ آبان ماه بر اساس دستورالعمل طرح حامی شهر در منطقه ۱۰ آغاز شده و اجرای آن تا ۲۹ اسفند ماه ادامه خواهد یافت. »
شهردار منطقه ١٠ با بیان اینکه گشت ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی منطقه با استفاده از ظرفیت معاونت اجتماعی و نواحی سه‌گانه هر شب مشغول خدمات‌رسانی به افراد آسیب‌دیده اجتماعی است، توضیح داد : « خوشبختانه منطقه ۱۰ به دلیل ساماندهی نقاط بی‌دفاع شهری و بافت و هویت محلی ساکنین آن، کمترین کارتن خواب و بی‌سرپناه را دارد. »
اخ الصنایع افزود : «با این‌ حال، بر اساس گشت‌های انجام شده در نقاط آسیب‌خیز اعم از بوستان‌ها، پل‌های عابرپیاده و سایر فضاهای بی‌دفاع، تا کنون ۱۰ نفر توسط گشت ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی جذب و آسیب‌دیدگان به مددسراها و گرمخانه‌ها انتقال داده شده‌اند.»

کد خبر 725846

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha