همشهری آنلاین: مسعود اسماعیل‌پور، عزت‌اله اکبری، میثم مصطفی جوکار و پرویز هادی با پیروزی برابر تمامی حریفانشان به دیدار پایانی مسابقات کشتی آزاد راه یافتند.

Inceon Logo

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، در وزن 61 كيلوگرم مسعود اسماعيل‌پور در دور نخست مقابل جمشيد كنجي‌يف از ازبكستان با نتيجه 11 بر 1 به برتري دست يافت. وي در دور دوم لي سئونگ چول از كره جنوبي را با نتيجه 7 بر 2 با اقتدار شكست داد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. اسماعيل‌پور در اين مرحله در يك كشتي ديدني با نتيجه 8 بر 3 از سد دولت نيازبيكوف از قزاقستان، دارنده مدال برنز جهان گذشت و فيناليست شد.حريف وي در ديدار فينال باجرانگ باجرانگ از هند، نفر سوم جهان است.

در وزن 74 كيلوگرم عزت‌اله اكبري پس از استراحت در دور نخست، در مرحله يك چهارم نهايي مقابل محمد بوت از پاكستان با نتيجه 10 بر 0 به برتري دست يافته و به جمع چهار كشتي‌گير برتر راه يافت. وي در مرحله نيمه نهايي مقابل لي از كره جنوبي، نفر سوم آسيا در حالي كه تا دقايق پاياني با نتيجه 3 بر 3 از حريف عقب بود، با نتيجه 4 بر 3 به برتري دست يافت و فيناليست شد.

در وزن 86 كيلوگرم ميثم مصطفي جوكار در دور اول مقابل ژان فنگ از چين، نفر سوم آسيا با نتيجه 11 بر 1 به پيروزي رسيد. وي در دور دوم پاوان كومار از هند را با نتيجه 10 بر 0 شكست داد و راهي مرحله نيمه نهايي شد و در این مرحله با نتیجه 4 بر 1 گواينگ كيم از كره جنوبي را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رسيد. حریف وی در این دیدار یسبولات نورژومبایف از قزاقستان است.

و در وزن 125 كيلوگرم پرويز هادي در دور اول مقابل ژائو دنگ از چين، نفر سوم آسيا و نفر پنجم رقابت‌هاي جهاني با نتيجه 11 بر 0 به برتري دست يافت و در دور دوم مقابل جارگال ساي خان از مغولستان، نفر دوم بازي‌هاي آسيايي گوانگجو با نتيجه 4 بر 0 به پيروزي رسيد. هادي در مرحله نيمه نهايي مقابل نام از كره جنوبي، نايب قهرمان آسيا با نتيجه 9 بر 1 پيروز و فيناليست شد. حريف وي در ديدار پاياني دولت شابانباي از قزاقستان، نفر پنجم المپيك و سوم آسيا مي‌باشد.

کد خبر 273417

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha