یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۱
۰ نفر

محمد یعقوبی این روزها سرگرم نگارش نمایشنامه‌ای با نام «بار دیگر یک دقیقه سکوت» است.

این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر به ایسنا گفت: مطابق معمول به‌طور همزمان سرگرم نگارش چند طرح نمایشی هستم که یکی از آنها «بار دیگر یک دقیقه سکوت» نام دارد و درصورت فراهم‌شدن شرایط، امیدوارم بتوانم آن را سال آینده اجرا کنم. یعقوبی در توضیح بیشتر درباره این طرح گفت: از آنجا که یک نمایشنامه برای من به پایان نمی‌رسد، تصمیم گرفتم نمایشنامه «یک دقیقه سکوت» را بار دیگر بنویسم. در این نگاه، نمایشنامه جدید هم شکل بازنویسی دارد و هم شکل کاراکترها در آن عوض می‌شود.

جایگزین پورشیرازی

ابوالفضل پورعرب و حمیرا ریاضی جایگزین حسن پورشیرازی و آشا محرابی در مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله شدند. طیبه رهنما، مدیر روابط عمومی این پروژه به مهر گفت: تصویربرداری این پروژه ادامه دارد و ابوالفضل پورعرب و حمیرا ریاضی به‌‌تازگی جایگزین حسن پورشیرازی و آشا محرابی شدند.

تدوین همزمان مجموعه وضعیت سفید را خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا انجام می‌دهند و موضوع این مجموعه تلویزیونی درباره موشکباران  بوده و روایتگر چند خواهر و برادر است که به اتفاق مادر پیرشان به حاشیه تهران می‌روند و درگیر ماجراهایی می‌شوند.

افسانه بایگان، ناصر شهریاری، شهنوش شهباززاده، اکبر مددی مهر، یونس غزالی، عباس غزالی، لیندا کیانی و عزت‌الله مهرآوران دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

ضبط سرود سرخ‌ها

داریوش خواجه نوری کار ضبط قطعه «سرود سرخ‌ها»را آغاز کرد. آهنگساز قطعه سرود سرخ‌ها با اعلام این خبر به مهر گفت: این قطعه با صدای جمعی از بازیکنان مشهورتیم پیروزی در حال ضبط است که تا‌کنون صدا و تصویر بازیکنانی چون فرشاد پیوس، حمید درخشان، مجتبی محرمی، حسین کلانی، همایون بهزادی، رضا شاهرودی، مرتضی کرمانی مقدم، محسن آشوری و بهروز سلطانی ضبط شده است.

داریوش خواجه نوری در ادامه افزود: در مرحله بعدی ضبط سرود سرخ‌ها چهره‌های دیگری چون علی پروین، احمدرضا عابدزاده، بهروز رهبری فرد، ابراهیم آشتیانی، جعفر کاشانی و همچنین تعدادی از بازیکنان حال حاضر این تیم مانند کریم باقری و شیث رضایی نیز به اجرا خواهند پرداخت.

این قطعه با دکلمه حمید درخشان آغاز می‌شود و با دکلمه فرشاد پیوس به پایان می‌رسد. سایر بازیکنان نیز بخش‌های آوازی کار را اجرا می‌کنند. البته این را باید اضافه کنم که همایون بهزادی و حسین کلانی تنها در کلیپ مربوط به این قطعه حضور دارند.

فیلم پشت صحنه

سعید سهیلی فیلم پشت صحنه «ازدواج در وقت اضافه» خود را کارگردانی می‌کند. به گزارش مهر، تدوین این فیلم سینمایی تمام شده و صداگذاری آن  به‌زودی به پایان می‌رسد. موسیقی این فیلم سینمایی را امیر توسلی می‌سازد. فیلم تازه سهیلی اسفندماه آماده نمایش می‌شود.

فیلم پشت صحنه ازدواج در وقت اضافه آماده می‌شود تا در سایت این فیلم نمایش داده شود. جمشید هاشم‌پور، ماهایا پطروسیان، مهران رجبی، مجید صالحی، علی صادقی، بهنوش بختیاری، بهاره افشاری و ملکه رنجبر در این فیلم بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان ازدواج در وقت اضافه آمده است: فرهاد به همراه دوست و نامزدش برای به دست آوردن ثروت مادربزرگش قصد کشتن او را می‌کنند اما انگار این مادربزرگ را به هیچ طریقی نمی‌شود از سر راه برداشت و...

کد خبر 100692

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز