دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: طی احکامی جداگانه از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکتر محمد حسین سرورالدین به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش و دکتر غلامرضا قربانی به سمت رئیس موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی منصوب شدند

به گزارش ایسنا، دکتر سرورالدین پیش از این در سمت رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی مشغول به فعالیت بوده است و همچنین دکتر غلامرضا قربانی ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان را عهده دار بوده است.

بر اساس این گزارش وزیر علوم ضمن قدردانی از زحمات دکتر عبدالرسول پورعباس در طی مسئولیت سازمان سنجش وی را بعنوان مشاور وزیر منصوب کرد.

همچنین با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمد اسماعیل همدانی گلشن به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در حکم انتصاب دکتر گلشن ضمن اشاره به تجارب وی در آموزش عالی، بر بهره گیری از مشارکت همه مسئولین استان و بهره‌مندی از تجارب اعضای هیات علمی دانشگاه برای تحقق اهداف تبیینی برنامه تقدیمی وزارت علوم به مجلس شورای اسلامی تاکید شده است.

همچنین وزیر علوم بر تربیت دانش‌آموختگان قانون‌پذیر و با روحیه ارزشی و گفتمانی عدالت طلبانه و نیز ضرورت حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های موثر به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های غیرضروری و تقویت نظم و انضباط اداری تاکید کرده است.

کد خبر 100767

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز