چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۷:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال اورتون در یک دیدار لیگ اروپا موفق شد در گودیسون پارک، ورزشگاه خانگی خود، اسپورتینگ لیسبون را شکست دهد.

اورتون در لیگ اروپا با نتیجه 2 بر 1 اسپورتینگ لیسبون را شکست داد. این پیروزی چندان مایه رضایت "دیوید مویس" سرمربی اورتون نشد چرا که دریافت یک گل در اواخر این دیدار صعود تیمش را به مرحله بعد دشوار ساخت.

شاگردان مویس در دور رفت رقابت 32 تیم نهایی لیگ اروپا کمی پس از نیمه اول با دو گل " اسیتون پینار" ، هافبک آفریقای جنوبی و "سیلوین دیستن" مدافع فرانسوی از حریف پرتغالی خود پیش افتادند و می‌توانستند در موقعیت بسیار راحتی برای صعود قرار گیرند، اما دیستن در لحظات پایانی بازی به دلیل خطای منجر به پنالتی خود از زمین اخراج شد و این پنالتی توسط "میگویل ولوسو" هافبک لیسبون به گل تبدیل شد. 

 این گل باشگاه پرتغالی را که پنجشنبه آینده میزبان اورتون خواهد بود برای صعود و قرار گرفتن در جمع شانزده تیم نهایی بسیار امیدوار کرد. 

 به گزارش فوتبال 3، مویس در پایان این دیدار در مورد گل دریافت شده گفت: "چشم انداز بازی تغییر یافت. من فکر می‌کردم که بیشتر مستعد یک پیروزی سه بر صفر  هستیم تا دو بر یک. ما به جای آن که برای زدن یک گل دیگر تلاش کنیم ظاهرا سعی کردیم انرژی خود را ذخیره کنیم."

کد خبر 101733

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز