همشهری آنلاین: تلاش می‌کنیم «علی‌حسینی» محروم نشود. پاکسازی وزنه‌برداری از دوپینگ مهم‌ترین هدف ماست.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری ایران تاکید کرد که برای حل مشکل "سعید علی‌حسینی" هم‌چنان تلاش خواهد کرد تا او برای همیشه از حضور در وزنه‌برداری محروم نشود.

حسین رضازاده در گفت و گو با ایسنا افزود: 22 اسفندماه با برگزاری همایش یک روزه مهار دوپینگ با حضور مربیان وزنه‌برداری کشور و سه مربی مطرح جهان در رابطه با نوع داروهای مصرفی ورزشکاران توضیحات کامل و جامع داده می‌شود.

وی تصریح کرد: دوپینگ در همه رشته‌های ورزشی ما رخنه کرده است اما، این مسئله فقط در وزنه‌برداری خبرساز شده است.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری یادآوری کرد: متاسفانه دوپینگ علاوه بر تیم ملی در رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری نیز نفوذ کرده، به طوری که در هفته گذشته لیگ در اهواز دو وزنه بردار 105 کیلوگرم حاضر به انجام آزمایش دوپینگ نشدند و مطمئناً فدراسیون برای این گونه افراد محرومیت‌هایی را درنظر خواهد گرفت.

رضازاده با بیان این که برای وزن به اضافه 105 کیلوگرم نیز در لیگ توافق برای گرفتن آزمایش دوپینگ در هفته‌ پایانی صورت گرفته است، پاکسازی وزنه‌برداری از معضل دوپینگ را مهم‌ترین و اصلی‌ترین اهداف فدراسیون دانست.

وی هم‌چنین با بیان این که متاسفانه افرادی از بیرون به ملی‌پوشان وزنه‌برداری برای انجام دوپینگ خط داده‌اند، در مورد احتمال محرومیت "سعید علی حسینی" گفت: پرونده او مفتوح مانده است و ما همه تلاش خود را برای جلوگیری از محرومیتش انجام خواهیم داد.

کد خبر 102048

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز