گروه اقتصادی: از 10 مرداد ماه سال گذشته تا نیمه آبان ماه سال جاری جمعا حدود 225 هزار فقره قرارداد برای دریافت وام مسکن منعقد شده است.

ابوالقاسم رحیمی‌ انارکی رئیس اداره برنامه‌ریزی و تشکیلات بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: درباره تسهیلات 18 میلیون تومانی و تداوم پرداخت آن در این بانک گفت: کسانی که تا پایان بهمن‌ماه امسال حداقل شرایط را احراز کرده باشند، یعنی با مدت انتظار شش ماه تا سقف 6 میلیون تومان امتیاز یا سپرده داشته یا 12 ماه از افتتاح حساب آنها گذشته باشد، برای سقف بیش از 6  میلیون تومان تا 12 میلیون تومان می‌توانند از تسهیلات بدون سپرده بانک مسکن برخوردار شوند.

وی اظهار کرد:  برای کسانی که تا پایان بهمن ماه حداقل شرایط اولیه را از نظر مدت انتظار برای اخذ تسهیلات با سپرده کسب نمی‌کنند، یک عدم اطمینان وجود دارد و آن این است که آیا بانک تسهیلات 18 میلیون تومانی را تمدید خواهد کرد یا خیر.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه خبر تمدید این تسهیلات و یا تغییر شرایط آن در اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه اعلام خواهد شد، گفت: اشخاصی که تا پایان بهمن ماه امسال حداقل شرایط اولیه را احراز می‌کنند، در صورتی که واجد شرایط باشند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

کد خبر 10234

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز