جمعه ۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم دو 4 در400 متر امدادی ایران قهرمان چهارمین دوره مسابقات دو ومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا شد

به گزارش واحد مر کزی خبر در این مسابقه که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران انجام گرفت چهار تیم به مرحله پایانی این ماده راه یافته بود‌ند که طی آن تیم ایران موفق شد با پیش افتادن از رقیبان خود عنوان قهرمانی و مدال طلای این ماده را از آن خود کند.

در این ماده تیم های دو امدادی هند و قزاقستان مدال های نقره و برنز را کسب کردند و تیم عراق هم چهارم شد.

در این مسابقات در پرش با نیزه محمد محسن ربانی پرنده ایرانی توانست از مانع 5 متر و 20 سانتی متری عبور کند و مدال طلای این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

در این ماده احسان غفاری دیگر پرنده کشورمان با 4 متر و 90 سانتی متر نفر سوم آسیا شد و به نشان برنز دست یافت و مدال نقره هم به ورزشکار قزاقستان با 5 مترو 10 سانتی تعلق گرفت.

همچنین در فینال دو 400 متر آزاد دوندگان ایران رضا بوعذار و شهاب الدین طهماسبی بعد از دونده هندی به تر تیب با زمان 48 ثانیه و 12 صدم ثانیه و 48 ثاینه و 15 صدم ثانیه مدال های نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کردند.

در این ماده دیگر دونده کشورمان محسن زرین افضل نفر پنجم شد.مسابقات این دوره تا امشب با رقابت ورزشکاران در دور پایانی پرش سه گام، دوهای 60 متر با مانع -1500 متر و دو 4 در400 متر تیمی امدادی و با توزیع مدال های ورزشکاران برتر و مراسم اختتامیه به پایان می رسد.

کد خبر 102372

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز