پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۵ - ۰۶:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: جسد پدر فداکاری که برای یافتن کمک برای خانواده اش داخل کوهستان پربرف "اورگان" رفته بود توسط گروه امداد پیدا شد.

به گزارش سی ان ان،جسد "جیمز کیم" پدر 35 ساله ای که برای یافتن کمک برای خانواده‌اش که 9 روز را در میان جاده های فرعی پر برف گرفتار شده بودند به اطراف رفته بود توسط ماموران کشف شد. [سابقه خبر ]

"کتی "همسر این مرد به همراه دو دختر 4 ساله و هفت ماهه اش در حالی که ماموران امداد و نجات تلاش گسترده ای را برای پیدا کردن آنان آغاز کزده بودند با وجود سلامت نسبی در انبوه برفها پیدا شدند و از همان زمان با اطلاع یافتن پلیس از ترک آقای کیم برای یافتن کمک تلاش برای پیدا کردن او آغاز شد.

روز گذشته  15 آذر ماه جسد این مرد که حدود 8 مایل را برای پیدا کردن کمک در کوهستانهایی که ارتفاع برف در برخی نقاط آن حتی بالاتر از زانو می رسید در حالی که تنها نیم مایل با رسیدن دوباره به خانواده اش فاصله داشت کشف شد.

کشف جسد این پدر فداکار که از سوی پلیس "قهرمان" لقب گرفته است باعث ناراحتی شدید تمامی افرادی شده است که در طول این مدت برای زنده ماندن این مرد فداکار دعا می کردند. او که 3 روز پیش زمانی که دیگر از رسیدن کمک ناامید شده بوده است با پای پیدا یه دنبال کمک رفته بود هرگز به مقصد نرسید.

 خانم کیم که در سلامتی کامل به سر می برد و از مرگ شوهرش یسیار متاثر است ادعا کرده است که در تمام این روزها با آتش زدن لاستیکهای اتومبیل و روشن گذاشتن آنها خود را گرم می کرده اند و شیر خودش را به هر دو کودکش می داده است.

ظاهرا این خانواده در راه برگشت از سفر بودند که برای کوتاه شدن راه، میان بر را انتخاب کردند و متاسفانه راه را گم کردند و در جاده ای بسیار خلوت در برف گرفتار شدند.

کد خبر 10347

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز