همشهری آنلاین: سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور روئینگ مردان روز دوشنبه (24 اسفند) در بندرانزلی با قهرمانی تیم‌های مازندران و تهران به پایان رسید.

در این مسابقات استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، مازندران، فارس، تهران و کرج حضور داشتند و پسران در رشته‌های تک‌نفره سنگین و سبک وزن و دو نفره سنگین و سبک وزن در رده سنی بزرگسالان و یک‌نفره و دو نفره جوانان به مصاف هم رفتند.

به گزارش ایپنا، در پایان این رقابت‌ها، در رشته یک‌نفره سنگین وزن، علیرضا اتابکی با زمان 7 دقیقه و 45 ثانیه و 59 صدم ثانیه از استان تهران اول شد، میثم جوهری با زمان 8 دقیقه و 90 صدم ثانیه از استان آذربایجان غربی به مقام دوم رسید و مهدی حسین‌تبار با زمان 8 دقیقه و 39 ثانیه و 99 صدم ثانیه از استان مازندران در رده سوم جای گرفت.

در تک‌نفره سبک وزن، حسن جهانیان با زمان 8 دقیقه و 8 ثانیه و 3 صدم ثانیه از استان مازندران، امیر آقازاده با زمان 8 دقیقه و 35 ثانیه از کرج و سعید خزلی با زمان 8 دقیقه و 57 ثانیه و 81 صدم ثانیه از استان تهران اول تا سوم شدند.

همچنین در دو نفره سنگین وزن، افشار حیدری و اتابک پیشیار با زمان 7 دقیقه و 7 ثانیه و 60 صدم ثانیه از استان آذربایجان غربی، علیرضا اتابکی و سهیل نیک‌بین با 7 دقیقه و 35 ثانیه و 43 صدم ثانیه از استان تهران و مهدی حسین‌تبار و محمد همزه‌نتاج با زمان 7 دقیقه و 44 ثانیه و 64 صدم ثانیه از استان مازندران اول تا سوم شدند.

گفتنی است؛ در دو نفره سبک وزن، حسن جهانیان و کمیل مصیبی با زمان 7 دقیقه و 25 ثانیه و 8 صدم ثانیه از استان مازندران، وحید جوهری و فرزاد قلی‌زاده با زمان 7 دقیقه و 42 ثانیه و 49 صدم ثانیه از استان آذربایجان غربی و امیر آقازاده و محمدرضا متقیان با زمان 7 دقیقه و 49 ثانیه و 64 صدم ثانیه از کرج رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته یک‌نفره جوانان، امیرحسین کاویانی با زمان 9 دقیقه و 5 ثانیه و یک صدم ثانیه از کرج اول شد، یاسر رحمتی‌پور با زمان 9 دقیقه و 9 ثانیه و 98 صدم ثانیه از استان تهران به مقام دوم رسید و سید احسان حسینی با زمان 6 دقیقه و 6 ثانیه و 6 صدم ثانیه از استان فارس در رده سوم جای گرفت.

در دو نفره جوانان نیز امیر حسین و امیرحسن کاویانی با زمان 8 دقیقه و 14 ثانیه و 49 صدم ثانیه از کرج، یاسر رحمتی‌پور و سهیل نیک‌بین با زمان 8 دقیقه و 20 ثانیه و 41 صدم ثانیه از استان تهران و مهدی حسین‌تبار و کمیل مصیبی با زمان 8 دقیقه و 32 ثانیه و 68 صدم ثانیه از استان مازندران رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رده‌بندی تیمی نیز مازندران و تهران با 21 امتیاز به طور مشترک قهرمان شدند، کرج با 19 امتیاز در رده دوم جای گرفت و آذربایجان غربی با 16 امتیاز سوم شد. تیم‌های فارس با 10 امتیاز، آذربایجان شرقی با 4 امتیاز، کردستان با 3 امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

کد خبر 103571

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز