یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۵
۰ نفر

در پایان هر ماه، اسامی بهترین بازیکن و بهترین مربی تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اعلام می‌شود و برندگان، جایزه نقدی به همراه یک جام دریافت می‌کنند.

در واقع گروهی از کارشناسان فیفا، لیگ برتر انگلیس، رسانه‌ها و تماشاگران، هر ماهه این انتخاب را انجام می‌دهند و به‌دلیل حضور گروه‌های مختلف در هیأت داوران، این انتخاب معمولا بی‌طرفانه است.

مالودا؛ بهترین بازیکن

در ماه مارس سال‌جاری میلادی فلورن مالودا، بازیکن فرانسوی تیم چلسی به‌عنوان بازیکن برگزیده این ماه انتخاب شد. البته این برای نخستین بار است که مالودا به چنین افتخاری دست می‌یابد. در ماه مارس مالودا علاوه بر اینکه 5بار دروازه حریفان را گشود، 3 پاس گل داد. مالودا در تابستان سال 2007 از تیم لیون فرانسه به چلسی پیوست.

مویس؛ بهترین مربی

در ماهی که گذشت دیوید مویس از اورتون نیز به‌عنوان مربی برگزیده تیم‌های حاضر در لیگ برتر انتخاب شد. در این ماه تیم اورتون بدون شکست باقی‌ ماند و در بازی‌های خود 3پیروزی و 2تساوی کسب کرد. در آغاز ماه، اورتون 5بر یک هال سیتی را در خانه شکست داد و سپس در زمین تیم سختکوش بیرمنگام یک امتیاز حساس گرفت.

پس از این تساوی اورتون در ورزشگاه اختصاصی خود با 2گل بولتون را شکست داد و برای دیدار با منچسترسیتی عازم منچستر شد. در آن بازی که چندان هم زیبا نبود تیم مویس با 2گل حریف سرشناس خود را شکست داد.

آخرین بازی اورتون در ماه مارس مقابل ولوز بود که به نتیجه مساوی بدون گل انجامید. اورتون با کسب این نتایج در روزهای پایانی لیگ برتر امیدوار به صعود به رقابت‌های اروپایی است.این برای هفتمین بار است که مویس به این عنوان دست می‌یابد.

کد خبر 104790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز