چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۰
۰ نفر

همشهری آلاین: استیضاح حمید بهبهانی وزیر راه که یک ماه پیش تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شده بود ، با بازپس گیری امضای 20 نماینده منتفی شد.

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر اظهار داشت: پس از پس گرفتن امضاء از سوی نمایندگان تعداد استیضاح کنندگان وزیر راه به 9 نفر رسید که این استیضاح امروز رسما منتفی شد.

به گفته وی جمشید زهی آخرین نماینده ای بود که امضای خود را پس گرفت .

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی 9 نفر باقیمانده که همچنان بر استیضاح وزیر راه تاکید دارند عبارتند از:  مصطفی کواکبیان، سید رضا اکرمی، محمدرضا خباز، محمدرضا دستغیب، موسوی، انصاری، حسن کامران، ده دشتی و اکبرنژاد.

 استیضاح وزیر راه 18 فروردین ماه با 29 امضا تقدیم هیئت رئیسه شد که بررسی آن به دلیل همزمانی با بررسی درآمد دولت از محل هدفمند کردن یارانه ها یک ماه به تعویق افتاد و امروز رسما اعلام شد این استیضاح با کاهش تعداد امضاها به زیر 10 امضا منتفی شد.

پیش از این نیز طرح استیضاح حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری دولت دهم اوایل اسفند ماه سال گذشته در پی اتفاقات پرواز هواپیمایی کیش ایر و تحریف نام خلیج فارس در 8 محور تنظیم شده بود که با پس گرفتن امضا از سوی 8 نفر از نمایندگان مجلس، منتفی شد.

کد خبر 106735

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز