جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل سازمان غذا، دارو و تجهیزات پزشکی در هفته آینده خبر داد

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مرضیه وحید دستجردی این خبر را در حاشیه بازدید از طرح های تجهیز و نوسازی بیمارستان شهدای تجریش در جمع خبرنگاران اعلام کرد و گفت: براساس مصوبه شورای عالی اداری با تشکیل این سازمان اختیارات فعلی معاونت غذا و دارو توسعه می یابد.

وی درپاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر ظهور پدیده نوبت فروشی در بیمارستان های دولتی افزود: این اقدام صد درصد خلاف است و باید با آن برخورد شود و نوبت دهی همه بیمارستان ها به زودی به روز رسانی می شود.

وحید دستجردی گفت: جوایز مادی و معنوی بزرگی به دانشگاهها و مراکز درمانی دولتی که رضایت مردم را بیشتر کسب کنند، اعطا خواهد شد.

وزیر بهداشت با اشاره به مراجعه 25 تا 30 میلیونی مردم در سال به اورژانس ها، افزود: امیدوارم با همکاری همه فعالان عرصه بهداشت و درمان کشور رضایتمندی صد در صدی مردم را بدست آوریم و در این زمینه برنامه ای تهیه شده است که به زودی به همه اورژانس های کشور ابلاغ خواهد شد.

وی بر ارائه بهترین خدمات اورژانسی در کمترین زمان ممکن و جلوگیری از سرگردانی مردم در بیمارستان ها تاکید کرد.

وحید دستجردی از سرگیری بازدید های سرزده از اورژانس های کشور را از اقدامات خود برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم اعلام کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بهترین نیروی انسانی متخصص در مراکز درمانی و دانشگاهی دولتی وجود دارند، افزود: با همت و همکاری این بخش عظیم از نیروی انسانی ماهر در خدمات رسانی به بیماران، هزینه های درمانی مردم نیز کاهش می یابد.

کد خبر 107349

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز