یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۰۷:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین : نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: ریشه کنی همه معضلات اجتماعی در قالب برخوردهای خشن و فیزیکی میسر نخواهد بود و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را باید از مدرسه ها آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح یکشنبه،26 اردیبهشت، در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استاندر گرگان افزود: یکی از مهمترین اشکال مفاسد اجتماعی را که نسبت به دیگر معضلات تهدید جدی تری در جامعه ایجاد می کند بد حجابی و بد پوششی در جامعه است.

وی اهمیت این موضوع را تا حدی عنوان کرد که خداوند تبارک و تعالی در آیاتی از قرآن کریم اول خطاب را متوجه همسران پیامبر می سازد.

نماینده ولی فقیه در استان امر به معروف و نهی از منکر را یکی از الگوهای مناسب دینی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: به منظور مقابله با بدحجابی و بی حجابی همه مسئولان ، نهادها، ارگانها و مردم باید کمک کنند.

آیت الله نور مفیدی ریشه کنی معضل بد حجابی و بی حجابی در جامعه را تنها از طریق بر خورد های خشن و فیزیکی غیر ممکن دانست و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را باید از مدرسه ها آغاز کرد.

جواد قناعت استاندار گلستان گفت: توفیق دشمنان در ترویج فرهنگ غربی در جامعه انقلاب اسلامی با توجه به در دست داشتن 90 درصد امکانات رسانه ای و ماهواره ای اندک بوده است.

وی گفت: ما نباید در بین جوانان نا امیدی به وجود آوریم که این خود خدمت با فساد و بی دینی به عنوان راهکارهای مناسب برای مبارزه با تبلیغات سوء غرب یادکرد و گفت: انگیزه مردم در اعتقادات و مبانی مذهبی باید ارتقاء و بنیان خانواده ها محکم شود.

کد خبر 107533

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز