گروه حوادث: 2 برادر قاچاقچی که قصد انتقال محموله حشیش را به استان تهران داشتند در حین تخلیه بار از سوی پلیس دستگیر شدند

مدتی قبل ماموران اداره مبارزه با مواد‌مخدر استان تهران باخبر شدند 2 برادر قاچاقچی قصد دارند یک محموله بزرگ مواد‌مخدر را به رباط‌کریم قاچاق کنند. ماموران با شناسایی مسیر انتقال محموله، کنترل نامحسوس این مسیر را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه ساعت 6 صبح 23 اردیبهشت، به یک تریلی اسکانیا در نزدیکی پلیس راه حسن آباد مشکوک شدند.

وقتی مشخص شد سرنشینان تریلی همان 2 برادر قاچاقچی هستند، تعقیب این خودرو شروع شد و چند ساعت بعد ماموران به پارکینگی در اسلامشهر رسیدند. زمانی که تریلی وارد پارکینگ شد، 2 برادر قاچاقی از آن پیاده شدند تا محموله مواد‌مخدر را تخلیه کنند اما در همین هنگام ماموران وارد عمل شدند و هر دوی آنها را دستگیر کردند.

متهمان به همراه تریلی به اداره پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان تهران انتقال یافتند و ماموران در بازرسی داخل این خودرو 196 کیلو گرم حشیش را که بین کانتینر و کف تریلی جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند. متهمان دستگیر شده مدعی شدند که قرار بوده  این محموله را تحویل مردی به نام یوسف بدهند. بنابراین یوسف نیز دستگیر و در مخفیگاهش 10 کیلو حشیش و مقادیری مواد‌مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

کد خبر 108515

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز