دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

گروه حوادث: شرور تحت تعقیب که 4 سال قبل توانسته بود با مجروح کردن مامور محافظ خود پا به فرار بگذارد، زمانی دستگیر شد که در بیمارستان بستری بود

این مرد که بعد از فرار،  زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفته بود، مدام با پلیس تماس می‌گرفت و ماموران را تهدید به انتقام‌جویی می‌کرد. صبح شنبه گذشته گزارش محرمانه‌ای در اختیار سرهنگ اسماعیلی، رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران  قرار گرفت که سرنخی شد برای دستگیری یک شرور تحت تعقیب؛  مردی که 4 سال قبل با کلکسیونی از اتهامات دستگیر شد اما توانست با همدستی دوستانش از دست پلیس فرار کند و زندگی‌ مخفیانه‌ای در پیش بگیرد.

در این گزارش محرمانه آمده بود که این مرد شرور به تازگی به خاطر مجروح شدن در یک درگیری در یکی از بیمارستان‌های پایتخت بستری شده است. به دستور سرهنگ اسماعیلی چند تیم عملیاتی با توجه به خطرناک بودن این مرد راهی آن بیمارستان شدند و ظهر شنبه توانستند مرد جوان را که درمان اولیه‌اش به پایان رسیده بود،  دستگیر کنند.

شرور خطرناک

متهم پیش از این 2 بار به اتهام‌های اخلال در نظم عمومی، تخریب اموال عمومی و شرارت دستگیر و راهی زندان شده بود. او آخرین بار وقتی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت که با همراه کردن حدود 15 نفر از اراذل و اوباش شرق تهران دست به شرارت‌های زیادی در پارک فدک، محله گلستان و نارمک زده بود.

مرد شرور که در جریان این درگیری‌ها 4 نفر را با قمه مجروح کرده بود، پس از ایجاد رعب و وحشت برای اهالی یکی از خیابان‌های شرق تهران متواری شد اما ماموران بعد از یکسال کار اطلاعاتی موفق شدند او را در سال 84 دستگیر کنند.

فرار خونین

جوان شرور به محض دستگیری و بازجویی‌های اولیه همراه یکی از ماموران محافظ به دادسرا فرستاده شد تا تحت تحقیقات قضایی قرار بگیرد. در مسیر دادسرا بود که یکی از اوباش معروف تهران- که بعدها در جریان درگیری مسلحانه با ماموران پلیس کشته شد- همراه 2 نفر از همدستانش به مامور پلیس حمله‌ور شدند و بعد از ضرب و شتم او، جوان شرور را فراری دادند.

درحالی‌که مامور پلیس به‌شدت مجروح شده بود، شرور خطرناک دستبند به دست فرار کرد و از آن به بعد زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفت. متهم که در این مدت به یکی از استان‌های شمالی کشور گریخته بود، مدام با ماموران پلیس تماس می‌گرفت و آنها را تهدید به انتقام‌جویی می‌کرد.

این در حالی بود که تحقیقات تخصصی برای یافتن ردی از مخفیگاه وی ادامه داشت تا اینکه شنبه گذشته سرنخ‌ مهمی در اختیار پلیس قرار گرفت. وقتی خبر رسید شرور تحت تعقیب 30 اردیبهشت ماه با یکی دیگر از اوباش پایتخت درگیر شده و بعد از مجروح شدن در این درگیری در یکی از بیمارستان‌ها بستری شده است، ماموران راهی بیمارستان مورد نظر شدند و این مرد را دستگیر کردند.

متهم در جریان بازجویی‌ها با اظهار ندامت و پشیمانی از شرارت‌های خود گفت: وقتی
 19 سال داشتم تحت‌تأثیر دوستان ناباب قرار گرفتم و به‌دلیل اینکه دوست داشتم اسمم سر زبان‌ها باشد، شرارت‌های خود را شروع کردم. در این مدت چند‌بار دستگیر و راهی زندان شدم.

آخرین بار وقتی آزاد شدم تصمیم گرفتم دست از کارهای خلاف بردارم و به همین دلیل ازدواج کردم. اما دوستانم دست از سرم برنداشتند و باعث شدند که من دوباره به شرارت و کارهای خلاف روی بیاورم. من بعد از اینکه با ضرب و شتم مامور محافظ از دست وی فرار کردم، زندگی مخفیانه‌ای را در شمال کشور در پیش گرفتم.

شرارت‌های من باعث ایجاد مشکلات زیادی برای خانواده‌ام شده بود. برای همین قصد داشتم گذشته‌ام را کنار بگذارم. اما وقتی به تهران برگشتم، بر سر اختلاف حساب  با یکی از آشنایانم درگیر شدم. در جریان این درگیری بود که مجروح شدم و ماموران توانستند مرا در بیمارستان دستگیر کنند. بعد از اعترافات متهم، وی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

کد خبر 108720

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز