شنبه ۵ تیر ۱۳۸۹ - ۰۷:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین اسپانیا صعود کرد و سوئیس و هندوراس با تساوی به کارشان پایان دادند و از جام جهانی 2010 کنار رفتند

آشنایی با جام جهانی 2010 آشنایی با 32 تیم‌ جام ‌جهانی 
آشنایی با ووووزلا  آشنایی با نماد جام‌ جهانی 2010

در سومین روز رقابت‌های گروه هشتم، اسپانیا در ورزشگاه تشوانه شهر پرتوریا توانست شیلی  را با گلزنی داوید ویا و آندرس اینیستا 2 بر یک شکست دهد و به عنوان صدرنشین گروه h به دیدار پرتغال، تیم دوم گروه هفت رقابت ها برود.

میار در دقیقه 47 تک گل شیلی را به ثمر رساند. مردان مارچلو بیلسا، سرمربی آرژانتینی شیلی با 6 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر در مکان دوم جدول گروهشان ایستادند و در دور یک هشتم نهایی پیکاری سخت و تکراری با برزیل، قهرمان گروه هفت رقابت ها خواهند داشت. این دو تیم در دور مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی دو بار با هم بازی داشتند. شیلی از دقیقه 38 با اخراج استرادا مقابل قهرمان یورو 2008 ده نفره بازی می‌کرد.

در دیگر دیدار همزمان گروه هشتم در مانگوآنگ بلوم فونتین سوئیس و  هندوراس با تساوی بدون گل به کارشان پایان دادند و از جام جهانی 2010 کنار رفتند.

Switzerland's (from L) Steve Von Bergen and Stephan Lichtsteiner react with dejection after the 2010 World Cup Group H match against Honduras at Free State stadium in Bloemfontein June 25, 2010. Switzerland and Honduras made their exits on Friday and will not advanced to the second round of the World Cup

سوئیس 4 امتیازی در صورت برد هندوراس با اختلاف 2 گل می توانست به جای شیلی راهی دور بعد شود. هندوراس هم با این تساوی با یک امتیاز از جام نوزدهم خداحافظی کرد.

کد خبر 110393

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز