سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

گروه حوادث: در پی اجرای سومین مرحله از طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش پایتخت، تعدادی از اوباش دستگیر شده، شبانه در نقاط مختلف تهران گردانده شدند

ساعت 21 شامگاه دوشنبه گذشته، سومین مرحله از طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش تهران با دستور مستقیم سردار ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران، کلید خورد. هدف از این طرح، دستگیری 80 نفر از اراذل و اوباشی بود که از قبل شناسایی شده بودند و با توجه به مهلتی که پلیس برای اظهار ندامت و گرفتن تاییدیه از شورایاری محل سکونتشان به آنها داده بود، اقدام به این کار نکرده بودند.

در جریان این عملیات گسترده که در خیابان‌های شهید نامجو، سبلان شمالی، خوش، هاشمی، میدان ابوذر،  میدان مقدم، خیابان شهسواری، میدان گلچین، دو راهی قپان، خیابان جیحون، انتهای مالک اشتر،  میدان وحدت اسلامی و دیگر نقاط تهران صورت گرفت، ماموران توانستند 75 نفر از 80 اوباش شناسایی شده را دستگیر کنند.

در بین دستگیرشدگان، اشرار معروفی هم به چشم می‌خوردند که پیش از این بارها به اتهام شرارت دستگیر و راهی زندان شده بودند. در جریان این عملیات که نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت تهران و یگان امداد نیروی انتظامی حضور داشتند، ماموران توانستند از دستگیرشدگان 5 قبضه سلاح جنگی، مقادیری فشنگ،  چند قبضه شمشیر، قداره و مقداری مواد‌مخدر و مشروبات الکلی کشف کنند.

بعد از دستگیری متهمان، تعدادی از اوباش معروف و سابقه‌دار برای عبرت دیگر متهمان و دلگرمی اهالی محل، با دستور قضایی در محله خود گردانده شدند.

کد خبر 110637

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز