همشهری آنلاین: کانسلارا، فاتح رقابت‌های دور مقدماتی توردوفرانس شد.

در نود و هفتمین دوره رقابت‌های تور دو فرانس که روز شنبه (12 تیر) از شهر رتردام هلند آغاز شده و در شهر پاریس به پایان خواهد رسید، دوچرخه‌سواران در مجموع بیست مرحله، مسافتی سه هزار و ششصد و سی و سه کیلومتری را رکاب خواهند زد.

در رقابت‌های امسال آلبرتو کونتادور اسپانیایی که پارسال عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرده بود از بیشترین بخت برای قهرمانی دوباره برخوردار است.

پس از کونتادور هم لانس آرمسترانگ، دوچرخه‌سوار امریکایی تیم رادیوشک که سابقه هفت قهرمانی در این رقابت‌ها را در کارنامه دارد و سال قبل نیز سوم شد، از دیگر رکاب‌زنانی است که مدعی کسب عنوان قهرمانی است.

همچنین از دیگر شرکت‌کنندگان سرشناس این مسابقات می‌توان به کادل اوانس، فابین کانسلارا ، اسکار فریره، دنیس منچوف و مارک کاوندیش اشاره کرد.

فابین کانسلارا، فاتح رقابت‌های دور مقدماتی

مرحله مقدماتی نود و هفتمین دوره رقابت‌های توردوفرانس روز شنبه به مسافت 8 کیلومتر و 900 متر در شهر روتردام برگزار شد و فابێن کانسلارا از سوئیس با زمان 10 دقیقه در میان شرکت‌کنندگان بهترین زمان را کسب کرد.

تونی مارتین با 10 ثانیه اختلاف دوم شد و دیوید میلر با 20 ثانیه نسبت به نفر اول در مکان سوم قرار گرفت.

به گزارش شبکه خبر، نخستین دور این رقابت‌ها روز یکشنبه میان شهرهای روتردام و بروکسل به فاصله دویست و بیست و سه و نیم کیلومتر برگزار خواهد شد.

کد خبر 110922

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز