تا کمتر از 5 دقیقه، سیم کارتشان فعال شود.
علی حمیدی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان این که این موارد را مرتب کنترل می کنیم، افزود: اگر مشترکان با تاخیر در وصل سیم کارت مواجه شدند، با شماره 09990 تماس بگیرند یا به مراکز تلفن ثابت برای پیگیری موضوع مراجعه کنند.
وی با اشاره به این که تاکنون گزارشی در خصوص تاخیر در وصل سیم کارت نداشتیم، گفت: مشترکان با وارد شدن به سامانه، می توانند از طریق کارت خودپرداز، بدهی خود را بپردازند.
حمیدی افزایش مراکز خدمات رسانی از 8 منطقه به بیش از 100 منطقه را از دیگر اقدامات برای تکریم ارباب رجوع بیان کرد و افزود: غیر از مراجعه حضوری برای دریافت خدمات، خدمات غیرحضوری نیز از طریق سامانه 09990 ارائه میشود.
مدیرکل امور مشترکان و متقاضیان همراه اول با بیان این که این سامانه در گذشته به عنوان مرکز اطلاع رسانی خدمت رسانی می کرد، گفت: اخیرا پرداخت قبوض و صورتحساب نیز از طریق این سامانه انجام می شود.
وی افزود: مشترکانی که قصد دارند قبض میان دوره ای یا پایان دوره خود را بپردازند، میتوانند این کار را با شماره 09990 به صورت رایگان، انجام دهند.
حمیدی درباره وجود اختلال در این سامانه برای ارائه برخی سرویس ها از جمله ریز مکالمات گفت: اشکالی در سامانه وجود ندارد و برخی خدمات به صورت غیرحضوری انجام میشود.
وی با بیان اینکه عمده مشترکان بدون مراجعه حضوری، خدمات خود را دریافت میکنند، افزود: اگر مشترکان در دریافت خدمات غیرحضوری دچار مشکل شدند، با شماره 09990 تماس بگیرند یا به امور مشترکان مراجعه کنند