همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال در دیدار افتتاحیه جام ولایت مقابل تیم امید با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد و جدال تیم‌های سایپای کرج و امید پرسپولیس با برتری سایپا به اتمام رسید.

اولین دیدار مسابقات شش جانبه جام ولایت تهران از ساعت 18 و 30 دقیقه شنبه (26 تیر) بین دو تیم استقلال و تیم امید ایران و در حضور حدود 3 هزار تماشاگر آغاز شد که با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا استقلال در گام اول با مربیگری پرویز مظلومی متوقف شود.

به گزارش ایپنا، آرش برهانی در نیمه اول یک بار توپ را به تیر دروازه کوبید و یکبار هم یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد. وی در نیمه دوم نیز دو موقعیت گلزنی دیگر را برای استقلال از دست داد.

استقلال در نیمه دوم تیم برتر میدان بود. البته بازیکنان امید در این نیمه بازی به مراتب بهتری ارائه کردند اما در پایان گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

پیروز سیف‌الله‌پور، داور مسابقه به علی زینالی و مهدی دغاغله از تیم امید و مهدی امیر آبادی و پژمان منتظری از استقلال کارت زرد نشان داد.

مهدی عالیقدر و علی میرزابیگی کمک داوران این مسابقه بودند.

ترکیب تیم استقلال:

وحید طالب‌لو، پژمان منتظری، بیژن کوشکی، مهدی امیر آبادی، جواد شیرزاد، کیانوش رحمتی، مجتبی جباری، محسن یوسفی، مجتبی محبوب مجاز ( از دقیقه 65 مهرشاد مومنی)، فیلپ آلوز دسوزا ( از دقیقه 86 احسان پیرهادی) و آرش برهانی
سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب تیم امید ایران:

صالح خلیل آزاد، میلاد نصرتی، شهریار شیروند، رضا طلبه ( از دقیقه 85 امیر شرفی)، حسین ابراهیمی( از دقیقه 4+90 آرش عبدی)، حمید علی عسگر ( از دقیقه 69 سید علی حسینی)، ایمان موسوی، محسن مسلمان، کمال کامیابی ( از دقیقه 58 مهدی دغاغله)، محمد مظاهری و علی زینالی ( از دقیقه 70 سامان آقازمانی)
سرمربی: غلامحسین پیروانی

سایپا امیدهای پرسپولیس را 6 تایی کرد

تیم‌های امید پرسپولیس تهران و سایپا کرج از ساعت 21 شنبه شب برگزار کننده دومین دیدار در روز نخست تورنمنت شش جانبه جام ولایت بودند. این دیدار که در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور کمتر از 10 تماشاگر برگزار شد در پایان به پیروزی 6 بر 0 سایپا انجامید.
برای سایپا در این بازی عباس محمد رضایی (9، 60، 74 و 83)، سجاد شهباززاده (24) و جابر انصاری (32) گلزنی کردند.

قضاوت دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا کرج برعهده سید محمد سید علی بود. او در این بازی به اشکان عباسی و مصطفی ملکی از تیم امید پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

بدین ترتیب تیم سایپا با 6 امتیاز در صدر جدول گروه "الف" مسابقات فوتبال جام ولایت ایستاد. در این گروه راه آهن دوم است و تیم امید پرسپولیس رتبه سوم را در اختیار دارد.

کد خبر 111826

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز