گروه حوادث: زن جوان با همدستی مردی از اعضای طایفه‌اش، نقشه سرقت از صاحبخانه‌ها را به اجرا می‌گذاشت

این زن تبهکار و همدستش به‌عنوان مسافر به خانه‌های مسکونی مشهد می‌رفتند و بعد از بیهوش کردن صاحبخانه با شربت مسموم، دست به سرقت اموال او می‌زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،  مدتی قبل فردی به آگاهی کلانتری مصلای مشهد رفت و با شکایت از زن و مرد جوانی که از والدین او سرقت کرده بودند، گفت: این زن و مرد به‌عنوان مسافر به خانه مادر و پدرم آمدند اما بعد از آنکه آنها را بیهوش کردند با سرقت طلاها و اموال آنها فرار کردند.

با این گزارش، تیم آگاهی کلانتری وارد عمل شد و در نخستین مرحله با چهره‌نگاری زن و مرد سارق، تصاویر چهره‌نگاری شده آنها را در اختیار گشت‌های پلیس قرار دادند و از آنجا که احتمال می‌رفت آنها به‌زودی به سراغ طعمه دیگری بروند،  تمامی مناطقی را که ممکن بود  سارقان برای اجاره خانه به آنجا مراجعه کنند ،  تحت کنترل قرار دادند.

تحقیقات پلیسی خیلی زود نتیجه داد و چند ساعت بعد هنگامی که زن جوان سرگرم گفت‌وگو با مردی بود که برای اقامت به مسافران پیشنهاد خانه کرایه‌ای می‌داد،  ماموران وارد عمل شدند و او را دستگیر کردند.

زن فریبکار

با دستگیری زن سارق ماموران پلیس زن شروع به بازرسی بدنی این زن جوان کردند و در این بازرسی‌ها بود که 10 حلقه النگوی طلای سرقتی را کشف کردند،  به این ترتیب زن فریبکار برای بازجویی‌های تخصصی به کلانتری مصلا انتقال یافت.

زن جوان در بازجویی‌ها با اعتراف به سرقت از صاحبخانه‌هایی که خانه‌شان را اجاره می‌دادند، گفت: من و مردی که او هم مثل من از اعضای طایفه فیوج است،  به‌عنوان مسافر به سراغ کسانی که خانه اجاره می‌دادند می‌رفتیم و با بیان اینکه مسافر هستیم خانه آنها را اجاره می‌کردیم.

پس از جلب اعتماد صاحبخانه، مقداری شربت درست می‌کردیم و در آن مواد بیهوش‌کننده می‌ریختیم و سپس این شربت را به صاحبخانه تعارف می‌کردیم وقتی که آنها این شربت را می‌خوردند بیهوش می‌شدند و ما با خیال راحت طلا و پول‌های آنها را به سرقت می‌بردیم و متواری می‌شدیم.

سرهنگ پاسدار احد کریمی، فرمانده پلیس مشهد با اعلام این خبر گفت: جست‌وجوهای پلیسی برای دستگیری متهم یا متهمان دیگر پرونده و کشف سایر سرقت‌های انجام شده توسط این افراد همچنان ادامه دارد.  وی در هشداری به شهروندان از آنها خواست افراد غریبه را به خانه خود راه ندهند و از قبول شربت و خوراکی از افراد ناشناس جدا خودداری کنند.

کد خبر 111864

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز