گروه حوادث: 2 پسرخاله موتورسوار در آخرین سرقت خود باعث مجروح شدن دختر جوانی شدند و وقتی تحت تعقیب مردم قرار گرفتند محکم به زمین خوردند و دستشان روشد.

شامگاه 19 تیرماه، مادر و دختری پس از پایان کارشان،  در حال بازگشت به سمت خانه‌شان در جنوب تهران بودند که هدف حمله سرنشینان یک موتورسیکلت هوندا قرار گرفتند.

یکی از سارقان بند کیف دختر جوان را گرفت و قصد سرقت آن را داشت اما این دختر در برابر او مقاومت کرد و محکم کیفش را گرفت تا دزدان نتوانند آن را سرقت کنند. سرعت زیاد موتور سارقان باعث شد که دختر جوان چندین متر روی زمین کشیده شود و به‌شدت مجروح شود.

رهگذرانی که شاهد این ماجرا بودند، به سرعت به کمک دختر جوان و مادرش شتافتند و همین باعث شد دزدان از ترس دستگیر شدن، کیف دستی طعمه خود را رها کنند و متواری شوند. آنها وقتی مردم را در تعقیب خود دیدند چنان دستپاچه شدند که جوان موتور سوار، کنترل موتور را از دست داد و به همراه همدستش محکم به زمین خورد.

دزدان موتورسوار وقتی خود را در محاصره مردم دیدند قصد داشتند با پای پیاده به فرار ادامه دهند که یکی از آنها توسط شاهدان دستگیر شد اما دیگری توانست از دست آنها فرار کند.
دختر جوان که هنگام مقاومت در برابر سارقان دستش شکست  به بیمارستان انتقال یافت و بعد از حضور ماموران کلانتری 152 در محل حادثه، سارق دستگیر شده، به‌خودروی پلیس منتقل شد.

دزد سابقه‌دار

وقتی متهم در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت، مشخص شد که او مجرم سابقه‌داری به‌نام رضاست که در سال‌های گذشته هم به اتهام‌های مختلف دستگیر و راهی زندان شده بود.

رضا در جریان بازجویی‌ها به سرقت از دختر  جوان و مجروح کردن او اعتراف کرد و از راز چندین فقره کیف‌قاپی که در ماه‌های گذشته با همدستی پسرخاله‌اش مرتکب شده بود، پرده برداشت.

بعد از اعترافات مرد جوان، همدست او نیز در مخفیگاهش به دام پلیس افتاد اما در بازجویی‌های اولیه ادعاهای رضا را رد کرد و مدعی شد که بی‌گناه است.  اظهارات این مرد وقتی رنگ باخت که او از سوی دختر جوان شناسایی شد و به این ترتیب به کیف‌قاپی‌های سریالی با همدستی پسرخاله‌اش اعتراف کرد.

سرهنگ اسدی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر، از تمامی افرادی که کیفشان در منطقه خانی‌آبادنو توسط سرنشینان یک موتورسیکلت هوندا به سرقت رفته خواست برای شناسایی متهمان به پایگاه پنجم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

کد خبر 112136

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز