گروه ادب و هنر - احمد افشار: ششمین نمایشگاه سالانه تایپوگرافی پوستر «جشنواره اسماءالحسنی» با آغاز ماه مبارک رمضان از 21مرداد تا 18شهریور برگزار می‌شود

نمایشگاهاسم الحسنی

علی وزیریان، دبیر جشنواره اسماءالحسنی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در 2بخش اصلی و جنبی که مربوط به پوسترهای مذهبی است به‌صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد. وی افزود: در این دوره از نمایشگاه این امکان فراهم شده تا مخاطبان و طراحان و حتی شرکت‌کنندگان نیز سهمی در داوری آثار راه‌ یافته به نمایشگاه داشته باشند؛ بر این اساس، آثاری که بیشترین آرای مخاطبان را از آن خود کنند، از جمله برندگان ششمین دوره نمایشگاه معرفی خواهند شد و 2جایزه نقدی (در 2بخش) به آنها تعلق می‌گیرد.

وزیریان همچنین درباره چگونگی رای‌گیری این داوری مردمی توضیح داد: رای‌گیری آنلاین در مورد بهترین پوستر از نگاه مخاطب به گونه‌ای طراحی شده است که هر شخص صرفا یک بار بتواند نظرش را ثبت کند، در نتیجه رای‌گیری کاملا سالم و قابل اطمینان است.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه‌های رقابتی همواره گلایه‌های شرکت‌کنندگان یا برخی از طراحان به داوری‌ها صورت می‌گیرد،گفت: به همین دلیل در این دوره از نمایشگاه این امکان فراهم شده تا مخاطبان و طراحان و حتی شرکت‌کنندگان نیز سهمی در داوری آثار راه‌یافته به نمایشگاه داشته باشند. گفتنی است جوایز ششمین دوره جشنواره شامل جوایز اصلی 4 تا یک میلیون تومانی به همراه لوح ویژه نمایشگاه و 3جایزه نقدی دیگر به نفرات برگزیده اول تا سوم اهدا می‌شود.

کد خبر 113350

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز