همشهری آنلاین: شاگردان کیکه فلورس با غلبه بر اینتر میلان، قهرمان سوپر جام اروپا شدند.

atletico

بازی اتلتیکو مادرید و اینترمیلان جمعه شب (5 شهریور) با پیروزی دو بر صفر طرف اسپانیایی به پایان رسید.
در این دیدار که در ورزشگاه لویی دوم شهر موناکو فرانسه برگزار می‌شد، شاگردان کیکه سانچس فلورس با نتیجه دو بر صفر برابر اینتر به پیروزی رسیدند.

خوزه آنتونیو ره‌یس در دقیقه 62 و آخرو در دقیقه 83 دو گل اتلتیکو را وارد دروازه بهترین دروازه‌بان سال اروپا، ژولیو سزار کردند.
بهترین بازیکن و مهاجم سال اروپا، دیه‌گو میلیتو نیز در دقیقه 91 بازی یک پنالتی را برای اینتر از دست داد.

تیم دوم پایتخت اسپانیا، قهرمان فوتبال ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا را قاطعانه شکست داد.

آخرو: بهترین تیم اروپا هستیم

سرخیو آخرو، داماد دیه‌گو آرماندو مارادونا، پس از قهرمانی اتلتیکومادرید در سوپرجام اروپا و غلبه دو بر صفر برابر حریف ایتالیایی تصریح کرد: تیم بسیار بزرگی داریم. برای قهرمانی در لالیگا کاملا آماده هستیم.

وی افزود: قهرمان لیگ قهرمانان اروپا را شکست دادیم و ثابت کردیم بهترین تیم اروپا هستیم.

آخرو در خصوص رقبای لالیگایی عنوان کرد: بعید است مقابل تیم‌های درجه دوم لیگ دچار مشکل شویم. اساسا برای اتلتیکو، دو یا سه رقیب جدی را در نظر دارم که می‌توانیم حتی آنها را نیز شکست بدهیم.

زانتی: طرف اسپانیایی بهتر بازی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آس اسپانیا، خاویر زانتی تصریح کرد: اصلا خوب بازی نکردیم و اتلتیکومادرید سوار بر بازی بود. این تیم کنترل میانه میدان را در اختیار گرفت و در نهایت به نتیجه دلخواه خود نیز رسید.

بازیکن متعصب تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا افزود: شاید حریف خود را دست کم گرفته بودیم. در هر حال، جایی برای توجیه وجود ندارد. یک جام روحیه‌بخش و بسیار ارزشمند را از دست دادیم.

 

کد خبر 114893
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز