سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

گروه حوادث: ملاقات با مادر شوهر ترفندی بود که مرد سابقه دار برای فریب دختران جوان و سرقت طلاهای آنها به کار می‌برد.

متهم دستگیری

مدتی قبل دختر جوانی به کلانتری 13 کرج مراجعه کرد و مدعی شد جوانی به نام آرش با فریب و ترفند خاصی اقدام به سرقت جواهرات وی کرده است.این دختر جوان در توضیح حادثه‌ای که برایش رخ داده بود به ماموران گفت: مدتی قبل با جوانی به نام آرش آشنا شدم، او ظاهر خوبی داشت و مدعی بود خانواده اصیل و ثروتمندی دارد، بعد از مدتی که از آشنایی‌مان گذشته بود او به من ابراز علاقه کرد و مدعی شد که می‌خواهد به‌عنوان خواستگار به خانه ما بیاید.

من هم که به او علاقه‌مند شده بودم تصمیم گرفتم به درخواست ازدواجش جواب مثبت بدهم، چند روز بعد از مطرح شدن این ماجرا بود که یک روز آرش به من تلفن کرد و مدعی شد که مادرش می‌خواهد مرا ببیند. به همین خاطر برای گفت‌وگو مرا به یک رستوران دعوت کرد.

روز حادثه وقتی به محل قرار رفتم قبل از ورود به رستوران مورد نظر، آرش از من خواست برای اینکه مادرش مرا بپسندد طلاهایی را که همراه داشتم به او بدهم و در عوض طلاهای گرانبهایی را که او خریده بود استفاده کنم.من هم بدون اینکه از قلابی بودن طلاها اطلاعی داشته باشم این کار را کردم، بعد هم با یکدیگر وارد رستوران شدیم و منتظر آمدن مادر آرش نشستیم، چند دقیقه بعد آرش به بهانه‌ای از محل دور شد و دیگر برنگشت.

زمانی که متوجه طولانی شدن برگشت آرش شدم شروع به جست‌وجو کردم اما از وی هیچ خبری نبود آنجا بود که متوجه شدم این مرد با شگردی خاص اقدام به سرقت طلاهایم کرده و تمام ماجرای ملاقات با مادر، نقشه‌ای برای این سرقت بوده است.
از آن روز به بعد هیچ خبری از این جوان کلاهبردار نشد و به این ترتیب تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

ماموران کلانتری 13 کرج با شنیدن اظهارات شاکی تحقیقات اولیه خود را برای شناسایی و دستگیری جوان شیاد آغاز کردند.
اما درحالی‌که تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت، چند دختر جوان دیگر نیز به کلانتری مراجعه کرده و درحالی‌که با شگرد مشابهی مورد سرقت قرار گرفته بودند از آرش شکایت کردند.

با توجه به حساسیت ماجرا، ماموران با راهنمایی مالباختگان اقدام به چهره‌نگاری خواستگار فریبکار کردند و با بررسی تصویر به‌دست آمده، متهم را که یک مجرم سابقه دار بود شناسایی کردند و دریافتند که وی به تازگی از زندان آزاد شده است.
در ادامه تحقیقات، کارآگاهان محل سکونت جوان کلاهبردار را در اطراف کرج شناسایی کرده و پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم، این مرد جوان را شامگاه شنبه گذشته در منزلش دستگیر کردند.

سرهنگ اصلانی- فرمانده انتظامی شهرستان کرج- با اعلام این خبر گفت: تاکنون 7 دختر جوان از متهم 30 ساله اعلام شکایت کرده‌اند و پرونده برای بررسی بیشتر به همراه متهم در اختیار دادسرا قرار گرفته است.

کد خبر 115680

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز