همشهری آنلاین: استقلال تهران در ادامه هفته دهم مسابقات لیگ برتر توانست با یک امتیاز از قم به تهران بازگردد.

فوتبال استقلال صبا

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال تهران در حالی به مصاف صبای قم رفت که همان دقایق نخست بازی نشان از یک بازی جذاب داشت به ویژه آنکه در دقیقه 7 بازی تیز هوشی فرهاد مجدیدی و سانتری که پشت دفاع ارسال شد، آرش برهانی را در موقعیتی عالی قرار داد تا این مهاجم تیز هوش گل برتری تیم‌اش را به ثمر برساند.

یک دقیقه بعد بازیکنان صبا با پاس در عمق زیبای نیکبخت واحدی به موقعیت صد درصد دست یافتند و توپ در آستانه گل را حنیف عمران زاده با دست گرفت تا هم داور ضربه  پنالتی اعلام کند و هم با اخراج وی تیم استقلال از دقیقه 9 با ده نفر به بازی ادامه دهد.

این پنالتی را محمدی که روز خوبی را پشت سر گذاشته بود دفع کرد. از این زمان توپ و میدان در تمام زمان بازی در اختیار بازیکنان صبا بود و استفلال در روزی که همه شانس‌های یک تیم در طول بازی‌های لیگ را یکجا برای این بازی خرج کرد تنها در دقیقه 65 با سانتر بازیکنان صبا و ضربه سر پژمان منتظری به دروازه خود به گل تساوی دست یافت. منتظری برای جبران این خطای خود درد دقیقه 73 توپ بازیکنان صبا را از خط دروازه بیرون کشید.

این اتفاق بار‌ها در این بازی برای استقلال رخ داد. در این بازی بهترین بازیکن، محمدی دروازه‌بان استقلال بود که بارها با تلاش خود و گاه چاشنی شانس دروازه‌اش را نجات داد.

استقلال با این تساوی همچنان در رده سوم جدول جای خود را حفظ کرد.

کد خبر 118055
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز