مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور 5 دستگاه کمیته امداد، وزارتخانه‌های اقتصاد، تعاون و بانک ملت و شهرداری تهران را در زمینه ارتقای سلامت اداری دارای تجربیات موفق اعلام کرد.

نمایشگاه ارتقاع سلامت اداری

ولی‌الله خبره درباره دستگاه‌های موفق به لحاظ ارتقای سلامت اداری گفت: سازمان بازرسی یک سری از گزارش‌ها را درباره ادارات کل دارد ولی ما در آستانه برگزاری همایش شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی بر مبنای اعتماد و خوداظهاری دستگاه‌ها و با راستی‌آزمایی در سازمان بازرسی برداشتی از دستگاه‌ها به لحاظ ارتقای سلامت اداری به دست آوردیم.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این سؤال که به نسبت، کدام یک از دستگاه‌ها عملکرد موفقی در ارتقای سلامت اداری داشته‌اند، افزود: دستگاه‌هایی که در زمینه ارتقای سلامت اداری تجربیات موفقی داشته‌اند، روز چهارشنبه در همایش، این تجربه را اعلام خواهند کرد و شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی در بررسی‌های خود، به وزارتخانه‌های اقتصاد و تعاون‌، بانک ملت‌، کمیته امداد و شهرداری تهران را انتخاب کرده است.

وی درباره علل انتخاب این پنج دستگاه گفت: در همان همایش دلیل انتخاب این دستگاه‌ها از سوی ریاست شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی اعلام می‌شود و هر کدام از این دستگاه‌ها در همایش، نحوه عملکرد خود را بیان خواهند کرد. خبره روند ارتقای سلامت اداری را منحصر به این پنج‌دستگاه ندانست و خاطر نشان کرد: در گزارش‌های خوداظهاری دستگاه‌ها موارد بسیار خوب دیگری نیز وجود دارد ولی بنا بر بررسی‌ها این پنج‌تجربه موفق‌تر ارزیابی شد تا انگیزه‌ای برای حرکت در این مسیر باشد.

کد خبر 122716

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز