ایلینویز: یک راننده اتوبوس به خاطر له‌کردن آدم‌برفی مجبور به استعفا از شغلش شد.

snowman

قضیه از این قرار است که چندی پیش تعدادی از دانشجویان دانشگاه ایلینویز فیلمی را در اینترنت منتشر کردند که در آن یک اتوبوس هنگام عبور از روی آدم‌برفی ساخته‌شده در مسیر رفت‌وآمد دیده می‌شد.

انتشار این فیلم با عنوان «قتل آدم‌برفی در روز روشن!» باعث یک جنجال شد و سرانجام مسئولان این منطقه اعلام کردند راننده مسئول این حادثه از کارش کناره‌گیری کرده است. با دیدن این فیلم عده‌ای اعلام کردند که راننده اتوبوس باید دقت بیشتری در رانندگی خود می‌کرده زیرا ممکن بود به جای آدم‌برفی یک‌انسان را بکشد. گروهی دیگر هم با انتقاد ساخت آدم‌برفی در مسیر رفت‌وآمد، از رفتاردانشجویان انتقاد کرده‌اند.

خو‌شامدگویی خرس قطبی

اسلو: گروهی از گردشگران در یک‌سفر تفریحی به‌خاطر خوشامدگویی یک‌خرس‌قطبی نزدیک بود از تعجب شاخ در بیاورند! کشتی حامل این گردشگران در حال عبور از مجمع الجزایر سوالبارد در اقیانوس منجمد شمالی بود که ناگهان همه حاضران در کشتی متوجه یک‌خرس‌قطبی شدند. این خرس برخلاف همنوعانش که با غریبه‌ها رابطه چندان خوبی ندارند در حال دست‌تکان‌دادن برای این گردشگران بود.

این مسئله باعث توقف کشتی شد تا همه مسافران بتوانند هرقدر دوست دارند از این صحنه کم‌نظیر عکس بگیرند. با وجود این، به‌خاطر خطرات احتمالی، راهنماهای تور اجازه پیاده‌شدن مسافران و نزدیک‌شدن آنها به این خرس مهربان را ندادند. نسل خرس‌های‌قطبی به‌خاطر گرم‌شدن زمین در معرض نابودی است.

سکه با تاریخ ضرب در سال آینده!

لندن: یک دانش‌آموز انگلیسی سکه‌ منحصربه‌فردی پیدا کرده که تاریخ ضرب روی آن، سال آینده میلادی است. سارا لگ، این سکه را چندوقت پیش به‌عنوان باقیمانده پول خود در هنگام خرید ناهار از یک‌رستوران دریافت کرده بود اما به تازگی متوجه تاریخ ضرب آن شد. این سکه 50‌پنسی همه مشخصاتش مانند سکه‌های دیگر رایج در بازار به‌حساب می‌آید، به غیر از اینکه تاریخ ضرب آن سال 2011 حک شده است.

مسئولان ضرابخانه سلطنتی انگلیس با ابراز تعجب در این رابطه اعلام کرده‌اند که این سکه بی‌نظیر است و این دانش‌آموز باید به‌خوبی از آن نگهداری کند. سارا لگ می‌گوید به احتمال زیاد چند‌وقت دیگر این سکه را برای تامین هزینه تحصیل خود در یک‌حراجی به فروش خواهد رساند.

کافی‌شاپ به صرف کاموا

بانکوک: علاقه‌مندان به بافتن لباس‌های کاموایی در تایلند می‌توانند در یک‌کافی‌شاپ ویژه در آستانه زمستان، بافتنی ببافند. مشتری‌های این کافی‌شاپ می‌توانند در حالی که چای یا قهوه می‌خورند کامواهای مورد علاقه خود را هم خریداری کنند و از بافتن لباس یا کلاه لذت ببرند.

این کافی‌شاپ برای جلب رضایت مشتری‌های خود مجموعه کاملی از انواع و اقسام کامواهای گوناگون را هم عرضه می‌کند تا مشتری‌ها دیگر زحمت رفتن به بازار را نکشند. مالک این کافی‌شاپ می‌گوید: تاکنون استقبال خوبی از این طرح شده است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای ماندن در خانه همراه دوستانشان در این محل لباس‌های مورد علاقه‌شان را ببافند. برخی از ستاره‌های سینما و ورزش تایلند هم مشتری این کافی‌شاپ هستند.

کد خبر 123328

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز