همشهری آنلاین: تیم بسکتبال ذوب آهن کشورمان به مرحله دوم رقابت های قهرمانی بسکتبال غرب آسیا راه یافت.

zob ahan

در چهارمین روز این مسابقه ها که در سوریه برگزار می‌شود ، پنجشنبه شب (16 دی) تیم ذوب آهن ایران 78 به 52 الاهلی یمن را شکست داد تا با 2 برد و 1 باخت و کسب 5 امتیاز ، صعود خود را به مرحله نهایی این رقابت‌ها قطعی کند .

به گزارش شبکه خبر، تیم ذوب آهن اصفهان که به عنوان دومین نماینده کشورمان در این مسابقات حضور یافته است پیش از این بر تیم‌ الریاضی اردن پیروز شده و از الریاضی لبنان شکست خورده بود.

در دیگر بازی این گروه ، " الجلا "ی سوریه ، 85 به 49 " الریاضی " اردن را شکست داد .

این مسابقه ها ساعت 30 : 20 روز جمعه با برگزاری دو دیدار ذوب آهن با الجلای سوریه، میزبان مسابقه‌ها و الریاضی اردن با الریاضی لبنان ادامه یافت.

در مسابقات گروه آ؛ تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف تیم بسکتبال الجلای سوریه رفت که با نتیجه 78 بر 73 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

به این ترتیب تیم ذوب آهن اصفهان با دو پیروزی و دو شکست در پایان رقابت‌های پنج روزه گروه آ به عنوان سومین تیم این گروه به دور بعد که به صورت پلی اف برگزار می‌شود راه یافت.

الجلای سوریه و الریاضی لبنان نیز به عنوان تیم‌های اول و دوم و تیم الاهلی اردن به عنوان تیم چهارم این گروه به دور بعدی این مسابقات که از دوشنبه چهارم بهمن برگزار می‌شود راه یافتند.

مسابقات گروه ب با حضور تیم بسکتبال مهرام از 23 دی در اردن برگزار می‌شود.

 

کد خبر 125200
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز