همشهری آنلاین: بیستمین هفته از مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با توقف تیم شهید منصوری و پیروزی تیم فولادماهان آغاز شد.

footsal

هفته بیستم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از عصر روز پنجشنبه (16 دی) با برگزاری دو بازی آغاز شد.

به گزارش ایپنا، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک که صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر است، عصر پنجشنبه در سالن شهدای هفتم تیر قرچک به مصاف شرکت ملی حفاری ایران رفت و در شرایطی که برای استحکام جایگاه خود در صدرجدول به پیروزی در این بازی نیاز داشت به نتیجه تساوی 4 بر4 رضایت داد.


برای تیم شهید منصوری در این بازی محمد نصیری (2 گل)، مجید تیکدری نژاد و علی رهنما گلزنی کردند و گل‌های تیم حفاری نیز توسط حمید احمدی، بهزاد عظیمی، فرهاد توکلی و علیرضا غبیشاوی به ثمر رسید. شهید منصوری با این پیروزی 38 امتیازی شد و همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی باقی ماند.


از توقف تیم شهید منصوری قرچک، تیم‌های اصفهانی گیتی پسند و فولاد ماهان بیش از دیگر تیم‌ها خوشحال شدند، به ویژه تیم فولاد که توانست در خانه لبنیات ارژن فارس به برتری 4 بر 3 دست یافته و اختلاف امتیاز خود با صدر جدول را به 5 امتیاز برساند.
برای تیم فوتسال فولاد ماهان در این بازی جواد اصغری مقدم، مجید رئیسی، علی اصغر حسن‌زاده و مصطفی طیبی گل زدند و گل‌های تیم لبینات ارژن نیز توسط حمید شجاع (2 گل) و هادی بافنده وارد دروازه میهمان اصفهانی شد.

 

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال روز جمعه نیز دنبال شد. در این روز سه مسابقه برگزار شد که طی آنها تیم گسترش فولاد که هدایتش را محمود خوراکچی به عهده دارد مغلوب علم و ادب مشهد شد تا رفته رفته از کورس مدعیان قهرمانی خارج شود. فیروز صفه اصفهان نیز از سد راه ساری گذشت تا امتیازاتش به صدرنشینان نزدیک‌تر از قبل شود.


نتایج بازی‌های روز جمعه به شرح زیر است:


* کیش ایر قم 5- دبیری تبریز 3
* علم و ادب مشهد 3- گسترش فولاد تبریز 2
* فیروزصفه اصفهان 5- راه ساری 2

 

 

کد خبر 125204
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز