گروه سیاسی: بعد از بیانیه مشترکی که با امضای آیت‌الله محمد یزدی، دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره تدوین منشور اصولگرایی منتشر شد، جبهه دوم جریان اصولگرایی که از سمت پاستور برای تدوین منشور اصولگرایی تشکیل شده تحرکاتی انجام داد.

modaresin

تیم 3 نفره‌ای که تقریبا 2ماه پیش و پس از جلسه 30نفره اصولگرایان در پاستور مامور رایزنی با چهره‌های اصولگرا شده بود، پنجشنبه هفته گذشته با محمود احمدی‌نژاد دیدار و ظاهرا گزارشی از روند فعالیت‌های خود را ارائه کرد.این خبر راسیدشهاب‌الدین صدر، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و گفت که این دیدار در راستای وحدت اصولگرایان و اهدافی که جریان اصولگرا دنبال می‌کند، بوده است.

بنا به گفته این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، ‌قرار است وقتی علی اکبر ولایتی، غلامعلی ‌حداد عادل و حبیب‌الله عسگراولادی- کمیته 3نفره‌ای که از جلسه پاستور مامور رایزنی با چهره‌های اصولگرا شده‌اند- به تصمیم نهایی رسیدند، مجددا جلسه‌ 30نفره تشکیل شود و نتیجه را اعلام کنند.

از سوی دیگر جامعتین- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز- که تقریبا یک ماه پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند تعریفی جامع از اصولگرایی تدوین کرده‌اند، در حال نظرخواهی از چهره‌های شاخص و معتدل جریان اصولگرایی برای تکمیل این تعریف هستند که گفته می‌شود به‌زودی این تعریف اعلام خواهد شد.

کمیته مشترک جامعتین در راستای وحدت جریان اصولگرا پس از جلسه مشترک جامعتین با حضور آیت‌الله یزدی دبیرکل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت‌الله مهدوی‌کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز از حدود 5 ماه پیش تشکیل شده و تاکنون جلساتی را برگزار کرده و با تعدادی از اصولگرایان نیز دیدار و گفت‌وگو کرده‌اند.

کد خبر 125382

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز