جمعه ۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۱
۰ نفر

گروه حوادث: با دستگیری برادران دوقلو که با همدستی یک زن تبهکار، از خودروهای عبوری سرقت می‌کردند، پلیس اکنون در جست و جوی رانندگانی است که طعمه این سارقان خشن قرار گرفته‌اند.

متهم

مدتی قبل هنگامی که ماموران کلانتری 16 ساوجبلاغ در حال گشتزنی بودند، مردی وحشتزده و هراسان به آنها مراجعه کرد و مدعی شد که پس از آنکه زن و مردی را به‌عنوان مسافر از کرج به سمت ساوجبلاغ سوار خودرواش کرده است در محلی خلوت ، با تهدید خودرویش را سرقت کرده اند.با گزارش این سرقت و انجام طرح مهار، ساعتی بعد خودروی مرد مالباخته در یکی از خیابان‌ها توقیف شد و سارقان دستگیر شدند. مرد سارق در بازجویی‌ها با اعتراف به سرقت خودروی مالباخته گفت به همراه برادر دوقلویم و زنی که با ما همدست است اقدام به سرقت خودروها می کردیم.

با اطلاعاتی که این مرد در اختیار ماموران قرار داد برادر دوقلوی وی و زن جوان نیز شناسایی و دستگیر شدند که در بازجویی‌ها به 11 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند. سرهنگ هاشمی- فرمانده پلیس ساوجبلاغ- با اعلام این خبرگفت: باتوجه به احتمال افزایش مالباختگانی که توسط این دوبرادر دوقلو هدف سرقت قرار گرفته‌اند، تصویر بدون پوشش متهم اصلی با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب ساوجبلاغ منتشر می‌شود تا مالباختگانی که توسط وی و همدستانش هدف حمله قرار گرفته‌اند برای شکایت مراجعه کنند.

کد خبر 126308

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز