برلین: یک زن و شوهر آلمانی به‌خاطر راهنمایی اشتباه دستگاه مسیریاب خودروی خود با دیوار یک‌کلیسا به‌شدت تصادف کردند.

این زوج در حال گردش در یکی از شهرهای آلمان بودند و به خاطر ناآشنا بودن نسبت به منطقه از یک‌دستگاه مسیریاب در شب برای پیدا کردن آثار تاریخی استفاده می‌کردند. در سر یک‌فرعی با راهنمایی این دستگاه آنها به سمت راست پیچیدند که به‌شدت با دیوار کلیسا برخورد کردند. گفته می‌شود به‌روز نبودن نقشه دستگاه مسیریاب، باعث اشتباه دستگاه در راهنمایی شده است. این 2نفر درحال حاضردر بیمارستان به سر می‌برند اما گفته می‌شود پس از مرخص شدن از بیمارستان هم باید بیش از 33 هزار دلار برای تعمیر کلیسا بپردازند.

جنازه‌سوزی برای گرم شدن آب استخر

لندن: مسئولان شهری در انگلیس قصد دارند برای گرم کردن آب استخری از گرمای سوزاندن جنازه‌ها استفاده کنند. شورای این شهر این طرح را برای کاهش هزینه‌های این استخر دولتی تصویب کرده و مقام‌های آن عقیده دارند به‌وسیله آن سالی حدود 15هزار پوند صرفه‌جویی می‌کنند. این استخر در یک‌مجموعه ورزشی قرار دارد که در نزدیکی یک کوره جنازه‌سوزی در این شهر واقع شده است. در صورتی که این طرح اجرایی شود برای نخستین بار است که از گرمای تولید شده توسط این کوره‌ها برای مصارف دیگر استفاده می‌شود. دمای این کوره‌ها گاهی به 800درجه سانتیگراد می‌رسد. مردم منطقه با انتقاد از این طرح اعلام کرده‌اند حاضر نیستند در استخری که با سوزاندن جنازه گرم شده است شنا کنند.

معمای پیانوی سرگردان در دریا

فلوریدا: پیدا شدن یک پیانوی سرگردان این روزها تبدیل به یک‌معما در آمریکا شده است. این پیانو که بیش از 300کیلوگرم وزن دارد مدتی است که روی یک‌تپه شنی وسط دریا در میامی قرار دارد و هنوز مشخص نیست چطور به این نقطه رسیده است. صاحب این پیانو با وجود تحقیق‌های صورت گرفته مشخص نشده و چند ماهی می‌گذرد که مردم آن را وسط دریا مشاهده می‌کنند. این پیانو عامل اختلاف میان مقام‌های دولتی ایالت فلوریدا هم شده است. در حالی که مردم خواستار منتقل شدن این پیانو هستند مسئولان محلی اعلام کرده‌اند که انتقال چنین شیء سنگینی در حیطه‌کاری آنها نیست. گارد ساحلی هم اعلام کرده‌ هنوز کسی را که این پیانوی سنگین را به وسط دریا منتقل کرده پیدا نکرده‌اند و کاری از عهده‌شان در این رابطه بر نمی‌آید.

رستورانی برای دوستداران خودرو

جاکارتا: برای دوستداران خودرو رستوران ویژه‌ای در اندونزی افتتاح شده که مشتری‌های آن می‌توانند غذای خود را در خودروهای مورد علاقه‌شان بخورند. در این رستوران خودروهای قدیمی و جدید که طرفداران زیادی دارند تبدیل به مبلمان و میز غذاخوری شده‌اند و مشتری‌ها می‌توانند یکی از آنها را برای خوردن غذا انتخاب کنند. صاحب رستوران «خودروهای رویایی» می‌گوید: بیشتر از 15سال در آرزوی افتتاح چنین رستورانی بوده و پس از سال‌ها کار کردن موفق به انجام این کار شده است. به‌طور نمونه یک مرسدس بنز لیموزین مدل 1949 به میزی خانوادگی برای 20نفر تبدیل شده است. این رستوران همچنین به تازگی نام خود را به‌خاطر در اختیار داشتن این خودروها در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده است.

کد خبر 126753

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز