همشهری آنلاین: رئیس پلیس اماکن عمومی ناجا با تاکید بر اینکه هر زمانی جمع‌آوری قلیان‌ها به نیروی انتظامی تکلیف شود، آمادگی اجرای این طرح را داریم، گفت: هنوز این مساله به ناجا ابلاغ نشده است.

قلیان

سرهنگ عباس میرایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جمع‌آوری قلیان‌ها با اشاره به اینکه این اقدام کاری فرادستگاهی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی آمادگی انجام وظایفی که بر عهده وی قرار می‌گیرد را دارد.

 رئیس پلیس اماکن عمومی ناجا ادامه داد: بر این اساس هر زمانی که جمع‌آوری قلیان‌ها به نیروی انتظامی تکلیف شود، آمادگی اجرای این طرح را داریم، اما هنوز هیچ ابلاغی به عنوان انجام یک کار ویژه‌ در این ارتباط به نیروی انتظامی صورت نگرفته است.

 به گفته وی متولی اصلی تصمیم‌گیری در این موضوع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و در عین حال نیروی انتظامی وظیفه پشتیبانی در این ارتباط را دارد.

 وی درباره برنامه پلیس برای برخورد با فروشندگان سی دی‌های مبتذل گفت: متاسفانه بخش زیادی از این قبیل اقلام مبتذل خارج از واحدهای صنفی توزیع می‌شود که وظیفه برخورد با این موضوع بر عهده پلیس امنیت است.

 میرایی با تاکید بر اینکه پلیس امنیت برخورد با این قبیل تخلفات را در اولویت کاری خود قرار داده است، اضافه کرد: در عین حال از آنجا که اخیرا اقدامات فرهنگی خوبی در داخل کشور صورت گرفته است، استقبال مردم نسبت به سی دی‌های غیرمجاز و مبتذل بسیار کاهش یافته و این امر به نیروی انتظامی کمک شایانی کرده است.

کد خبر 128241
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز