همشهری آنلاین: دبیر فدراسیون والیبال از امضای فرم قرارداد همکاری با "خولیو ولاسکو" برای حضور در راس تیم ملی و ارسال آن برای وی خبر داد و گفت: منتظر هستیم تا این قرارداد با امضای این مربی آرژانتینی‎الاصل کامل شود.

velasco

سعید درخشنده در گفتگو با مهر ضمن بیان این که هر دو گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال موافقت خود را برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم اعلام کرده بودند، اظهار داشت: فدراسیون والیبال بنا به ملاک‎های همکاری با گزینه‎های خارجی و بر اساس مذاکراتی که با گزینه‎های ایتالیایی مورد نظر برای مربیگری داشت، "ولاسکو" را به عنوان "اولویت اول" همکاری انتخاب کرده است.

وی ادامه داد: البته این انتخاب به معنای بسته شدن کامل پرونده مذاکره با "سیلوانو پرندی" نیست. همکاری با این مربی فعلا و تا زمان مشخص شدن نتیجه نهایی پیگیری مذاکرات با "خولیو ولاسکو" منتفی است. در صورتی که به هر دلیلی با "ولاسکو" به نتیجه نهایی نرسیم مذاکره با پرندی دنبال می‎شود.

دبیر فدراسیون والیبال در مورد چگونگی پیگیری مذاکرات با "خولیو ولاسکو" توضیح داد و تصریح کرد: فرم قرارداد با این مربی ایتالیایی که البته آرژانتینی‌الاصل است از طرف فدراسیون امضا شده و برای وی ارسال شده است. "ولاسکو" درحال حاضر در آرژانتین به سر می‌برد. منتظر بازگشت وی به ایتالیا هستیم تا از نظرش راجع به امضای قرارداد مطلع شویم.

درخشنده با بیان این که اعلام نظر نهایی "ولاسکو" برای امضای طرف دیگر قرارداد همکاری با فدراسیون والیبال ایران خیلی طول نمی‌کشد، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تا چند روز آینده این اتفاق افتاده و نتیجه نهایی مذاکرات با این مربی مشخص شود. در صورتی که فرم قرارداد ارسال شده با امضای او کامل شود به زودی همکاری‎ها را آغاز می‎کنیم.

دبیر فدراسیون والیبال یادآور شد که قرار داد امضا شده با "خولیو ولاسکو" مانند دیگر قراردادهای فدراسیون والیبال تا سال 2012 منعقد خواهد شد.

کد خبر 129187
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز