گروه شهری: عملیات احداث 70 هکتار از بوستان ولایت که فاز اول این پروژه بزرگ شهری است با حضور 2500 کارگر در 2 شیفت فعال و بدون تعطیلی در حال انجام است تا این پروژه طبق وعده داده شده مدیریت شهری تا اول خرداد به بهره‌برداری برسد.

بوستان ولایت در حال ساخت

عباد‌الله فتح‌اللهی شهردار منطقه 19 با بیان این موضوع در نشست خبری خود که روز گذشته با حضور خبرنگاران رسانه‌های جمعی در محل بوستان ولایت برگزار شد، گفت: هم‌اکنون و با تلاش شبانه روزی کارگران و کارشناسان، حدود25 درصد کارها به انجام رسیده و تا اول خرداد ماه، 100درصد اقدامات اجرایی به پایان می‌رسد.

شهردار منطقه 19 در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه بوستان ولایت بیش از 20 پیمانکار داشته که در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در جهت تخریب و بهسازی ابنیه این پادگان به فعالیت می‌پردازند. وی با اشاره به اینکه مشاوران این مجموعه مجرب هستند، گفت: طرح تفصیلی 5 ساله و طرح 70 هکتاری در فاز اول این مجموعه توسط مشاوران به انجام رسیده است.

وی افزود: در سایت هوانیروز این مجموعه قرار است بوستان بانوان با مساحت 15 هزار متر مربع احداث و در کنار آن سینمایی ساخته شود که این مجموعه به‌طور کامل در فاز دوم به بهره‌برداری می‌رسد. فتح‌اللهی ادامه داد: سایت نیروی انتظامی این مجموعه نیز به شهر کودکان مبدل می‌شود که عملیات اجرایی آن از 15 اردیبهشت آغاز می‌شود و در فاز دوم به بهره‌برداری می‌رسد.

فتح‌اللهی در مورد بهره‌برداری از فاز اول بوستان ولایت اظهار کرد: از این مجموعه 70 هکتاری،70 درصد به فضای سبز و 30 درصد به کار عمرانی اختصاص دارد و در مورد کارهای عمرانی سعی شده حداکثر بهره‌برداری از امکانات موجود به انجام برسد. شهردار منطقه 19 با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در بوستان ولایت با استفاده از وسایل و لوازم کاملا استاندارد به انجام می‌رسد تا بوستان ولایت باتوجه به نام آن در شان مردم تهران باشد، گفت: در اقدامات اجرایی پروژه تا13 فروردین درگیر نقشه‌های اجرایی بودیم و از روز گذشته پیمانکاران با توجه به نقشه‌های خود کار عمرانی را به‌طور جدی آغاز کردند. فتح‌اللهی افزود:

در مجموعه بوستان ولایت شهربازی سرپوشیده‌ای نیز طراحی شده که مسئولیت احداث آن با شرکت توسعه فضاهای فرهنگی است و در ضلع شمال غربی این مجموعه شهر ورزش به مساحت30 هکتار توسط سازمان ورزش احداث می‌شود. وی در مورد فضای سبز این مجموعه گفت: هم‌اکنون8 هزار درخت 3 تا 5 ساله در مجموعه وجود دارد که در حال کاشتن آنها هستیم.

کد خبر 131532

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز