مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

گروه شهری: شهردار تهران چهارشنبه هر هفته میهمان پروژه تونل نیایش است و نماز صبح را در آنجا اقامه می‌کند.

چهارشنبه نیز محمد باقر قالیباف به مانند هر چهارشنبه سحرگاه بر پروژه تونل نیایش حضور یافت و آخرین مراحل کارهای انجام شده را بررسی کرد.

وی در این جلسه بر افتتاح همزمان پارکینگ و مسجد نیایش به همراه تونل و بزرگراه دوطبقه صدر تاکید کرد. شهردار تهران ساعت 30: 5 دقیقه صبح چهارشنبه، ضمن بازدید از کـارگـاه‌های تجهیـز شـده تونل نیایش، با دست‌اندرکاران پروژه افزایش ظرفیت بزرگراه‌های صدر و نیایش دیدار کرد. در این نشست که با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق و معاون فنی و عمرانی شهردار، تنی چند از شهرداران مناطق مرتبط با پروژه و پیمانکاران، مشاوران و مدیران طرح برگزار شد جزئیات مراحل مختلف کار مورد بررسی قرار گرفت.

قالیباف ضمن شنیدن گزارش پیشرفت کار، بر لزوم افزایش تعداد ماشین‌آلات و تجهیزات حفاری و حمل خاک تأکید کرد، از هم‌اکنون بایـد سرعـت کـار را هر چه سریع‌تر به حداکثر ممکن برسانیم و لازمه حرکت براساس برنامه‌ زمان‌بندی صورت گرفته، فراهم بودن دستگاه‌ها و ماشین‌آلات کامل و مجهز است. به این منظور پیمانکاران موظف هستند تا در بازدید بعدی از پروژه، ضمن تدارک تجهیزات مورد نیاز برای افزایش حداکثری سرعت کار، نسبت به سفارش و خریـد ماشیـن‌آلات، اقـدام لازم را به عمل آورده باشند. شهردار تهران همچنین به اهمیت موضوع ساخت مسجد و پارکینگ زیرزمینی در این پروژه اشاره کرد و افزود: باید کار طراحی و احداث پارکینگ و مسجد نیز به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و دنبال شود تا در زمان افتتاح پروژه، به‌صورت همزمان بهره‌برداری از این دو مجموعه نیز آغاز شود.

کد خبر 133622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز