همشهری آنلاین: رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: سقف قرارداد بازیکنان و مربیان برای فصل آینده همان 350 میلیون تومان است و دیگر اغماض نمی‌کنیم.

عزیز محمدی

 عزیز محمدی در گفت‌وگو با فارس در مورد انتشار پیشنهاد 800 میلیونی برخی باشگاه‌ها و اینکه آیا برای فصل آینده همچون سال گذشته سقف قرارداد رعایت می شود یا خیر اظهار داشت: سقف قرارداد مثل سال گذشته برای مربی و بازیکن همان 350 میلیون تومان است و این مبلغ افزایش پیدا نمی کند.

وی در مورد اینکه بازیکنان ملی پوش می‌توانند 450 میلیون تومان بگیرند یا خیر گفت: سقف قرارداد همان 350 میلیون تومان است و ملی پوش و غیر ملی پوش ندارد.

 رئیس سازمان لیگ برتر درباره این‌که شایعه شده باشگاه داماش قصد دارد مبالغ بالاتری را برای جذب بازیکنان هزینه کند، تصریح کرد: امسال نظارت بیشتری برای رعایت سقف قرارداد داریم و گروه‌هایی را برای نظارت در نظر گرفته‌ایم. حتی سال گذشته بابت تیم هایی که برای برخی افراد بیش از سقف قرارداد در نظر گرفتند با دیده اغماض برخورد کردیم ولی امسال دیگر اغماض نخواهیم کرد. البته در مورد قراردادهایی که به دستمان رسید به هیچ وجه دیده اغماض نداشیم بلکه در مورد قراردادهایی که به ما اعلام نشد و نمی‌توانستیم ثابت کنیم که بیش از سقف قرارداد است چشم پوشی کردیم اما امسال با نظارت جلوی این مسئله را خواهیم گرفت.

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای فصل آینده جذب دروازه‌بان خارجی آزاد می‌شود، گفت: این قانون تصویب نخواهد شد و همچنان جذب دروازه بان خارجی ممنوع است.

کد خبر 134719
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز