شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

گروه حوادث: با گذشت 7 سال از قتل کشتی‌گیر جوان در مقابل یک باشگاه ورزشی در پایتخت، تحقیقات پلیس برای دستگیری عامل این جنایت ادامه دارد.

متهم

بعد از ظهر 29 خرداد سال 83، ماموران پلیس تهران در جریان درگیری خونینی در حوالی میدان شهدا قرار گرفته و راهی محل حادثه شدند.بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که درگیری بین 2 مرد جوان صورت گرفته و در جریان آن یکی از آنها به نام حامد با چاقو ضربه‌ای به سینه جوان دیگر وارد کرده و پا به فرار گذاشته است. درحالی‌که شاهدان بعد از درگیری، جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کرده بودند، ماموران باخبر شدند او به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان جان خود را از دست داده است و به این ترتیب ماجرا به بازپرس ویژه قتل تهران گزارش شد.

دعوا بر سر رانندگی

با شروع تحقیقات پلیسی، ماموران به پرس و جو از شاهدان حادثه پرداختند. یکی از آنها که دوست مقتول بود مدعی شد: مقتول که محمد نام داردیکی از کشتی‌گیران باشگاه‌های تهران بود. او صبح روز حادثه سوار بر خودروی پژو 206 خود، برای انجام کار بانکی به یکی از بانک‌های اطراف میدان شهدا رفته بود اما در مسیر برگشت به خانه، با راننده یک پرشیا درگیر شد. ظاهرا راننده پرشیا با سرعت جلوی خودروی محمد پیچیده بود و وقتی او اعتراض کرد، راننده پرشیا شروع به فحاشی کرد و بین آنها درگیری به‌وجود آمد. با این حال مردمی که آنجا بودند، آنها را جدا کردند و محمد راهی خانه شد، غافل از اینکه راننده پرشیا می‌خواست به خاطر این درگیری از او انتقام بگیرد. دوست مقتول ادامه داد: ساعت 4 بعد از ظهر همان روز، محمد مثل همیشه به باشگاه آمد و مشغول تمرین کشتی شد. در همین هنگام یکی از ساکنان محل وارد باشگاه شد و به محمد گفت که راننده پرشیایی که ساعاتی قبل با او درگیر شده بود به مقابل باشگاه آمده تا از وی عذرخواهی کند و به کدورت پیش آمده پایان دهد.

برای همین محمد لباسش را عوض کرد و به مقابل در ورودی باشگاه رفت. اما لحظاتی بعد گفت‌وگوی آنها تبدیل به دعوا شد و راننده پرشیا با چاقویی که همراه خود آورده بود ضربه‌‌ای به سینه محمد زد و پا به فرار گذاشت. با این حال کشتی‌گیر جوان چند متری او را تعقیب کرد ولی از شدت خونریزی بی‌حال شد و روی زمین افتاد. ما هم او را به بیمارستان منتقل کردیم که متأسفانه در آنجا جان باخت. بعد از اظهارات شاهدان، دستور بازداشت راننده پرشیا صادر شد و ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند این مرد که حامد نام دارد بعد از جنایت خانه‌اش را ترک کرده و به محل نامعلومی رفته است. ماموران همچنین متوجه شدند مرد جنایتکار بعد از درگیری اولیه با جوان کشتی‌گیر از او کینه به دل گرفته و به قصد انتقام‌جویی راهی باشگاه ورزشی شده و هیچگاه قصد عذرخواهی و رفع کدورت پیش آمده را نداشته است.
با این اطلاعات، تحقیقات برای دستگیری مرد جنایتکار ادامه یافت و ماموران تمامی افرادی را که احتمال می‌رفت با او در ارتباط باشند زیرنظر گرفتند اما هیچ سرنخی از متهم به دست نیامد.

سرهنگ حاجی زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: بررسی‌ها‌ نشان می‌دهد که متهم بعد از قتل جوان کشتی‌گیر زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفته و هیچ‌کس از مخفیگاه او خبر ندارد. وی ادامه داد: به همین دلیل بازپرس پرونده، مجوز چاپ عکس بدون پوشش چهره او را در روزنامه‌ها صادر کرده و از کسانی که از مخفیگاه او خبر دارند خواسته است اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055429 یا 51055510 در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دهند.

کد خبر 135591

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز