همشهری آنلاین: کشتی‌ گیران‌ چهار وزن‌ دوم‌ راه‌ یافته‌ به‌ مسابقات‌ پایانی‌ جام‌ جهان‌ پهلوان‌ تختی‌ یادواره‌ شهدای‌ خلیج‌ فارس‌ همگی از ایرانند.

گزارش واحد مرکزی خبر حاکی‌است، در ادامه‌ رقابت های کشتی جام تختی روز جمعه 29 دی، در ‌60‌ کیلوگرم‌ محمد اصلانی‌ و سعید احمدی‌ ‌74‌ کیلوگرم‌ حامد حبیبی‌ و احمد امیران ‌84‌ کیلوگرم‌ مهدی‌ منصوری‌ و حامد تاتاری‌ و وزن‌ ‌120‌ کیلوگرم‌ علیرضا رضایی‌ و حمید صیفی‌ همگی‌ از ایران‌ با غلبه‌ برحریفان‌ خود به‌ فینال‌ این‌ رقابتها راه‌ یافتند.

این‌ کشتی‌ گیران‌ جمعه شب، برای‌ کسب‌ نشان‌ طلا باهم‌ مبارزه‌ می‌ کنند.

مسابقات‌ کشتی‌ آزاد بین‌ المللی‌ جام‌ جهان‌ پهلوان‌ تختی‌ جمعه شب، به‌ پایان‌ می‌ رسد.

در سه‌ وزن‌ ‌55‌، ‌66‌ و ‌96‌ کیلوگرم‌ که‌ پنجشنبه شب‌، به‌ پایان‌ رسید به‌ ترتیب‌ محمد رضایی‌ وحسن‌ طهماسبی‌ هر دو از ایران‌ و محمد لاوال‌ از امریکا مدال‌ طلا گرفتند.

کشتی گیران ایران در سه وزن نخست مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی یادواره شهدای خلیج همیشه فارس در بندرعباس دو مدال طلا و یک مدال نقره کسب کردند.

مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در سه وزن اول به پایان رسید که در وزن 55 کیلوگرم محمدرضایی حریف امریکایی خود را شکست داد و به مدال طلای این مسابقات دست یافت.

هنری سجودو از امریکا نقره گرفت و هادی حاجیان و حسین بهادر به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن 66 کیلوگرم نیز که دوکشتی گیر از ایران به مسابقه پایانی راه یافته بودند, حسین طهماسبی نشان طلا گرفت‌, بابایی صاحب مدال نقره شد و مهدی شیرازی و حمید محمد نژاد به صورت مشترک مدال برنز را از آن خود کردند.

در وزن 96 کیلوگرم محمد لا‌وال از امریکا با شکست امیر عباس مرادی گنجی اول شد و مدال طلا را از آن خود کرد, مرادی گنجی دوم شد و جعفر دلیری و شهاب قربانی به صورت مشترک سوم شدند و به نشان برنز این مسابقات قناعت کردند.

کد خبر 13680

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز