گروه حوادث: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی از شناسایی 2 نفر از عاملان حمله به یک روحانی در خیابان شریعتی تهران خبر داد و افزود:

مجروح حوادث

تا چند روز آینده این افراد دستگیر می‌شوند. به گزارش خبرنگار ما، حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام‌جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران ساعت 22 دوشنبه به همراه 2 نفر دیگر سوار بر خودروی شخصی در خیابان شریعتی در حال تردد بود که در حوالی خیابان ملک صدای داد و فریاد و استمداد زنی توجه آنها را به‌خود جلب کرد. سرنشینان خودرو متوجه شدند که راکبان یک دستگاه موتورسیکلت با ایجاد مزاحمت برای دختر جوانی، ضمن ضرب و شتم وی، قصد سوار کردن او را دارند. حجت‌الاسلام فروزش با دیدن صحنه از اتومبیل خارج شد و با مقابله با موتورسیکلت سواران توانست دختر جوان را از دست آنها نجات دهد.

در این حال یکی از دو جوان موتورسیکلت سوار، شیشه نوشابه‌ای را که در دست داشت با بدنه موتور شکست و با شیشه شکسته چند ضربه محکم به چشم راست حجت‌الاسلام فروزش وارد کرد و سپس همراه همدست خود متواری شد. این گزارش حاکی است بلافاصله مضروب به بیمارستان فارابی انتقال یافت و پس از مداوای اولیه در اورژانس برای درمان به بیمارستان رسول اکرم منتقل شد. اما تلاش پزشکان برای نجات چشم مصدوم بی‌نتیجه ماند و روز گذشته چشم راست این روحانی فداکار تخلیه شد.

بنابراین گزارش، روز گذشته سردار رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، در نشست خبری خود با اشاره به این حادثه اعلام کرد که هردو عامل این جنایت شناسایی شده‌ اند و تلاش مأموران برای دستگیری آنان آغاز شده است. رادان همچنین اعلام کرده که در ساعت حادثه، زن جوان دیگری هم در صحنه بوده که مورد حمله موتورسواران قرار گرفته است. وی با انتقاد از نحوه پوشش این دو زن جوان که باعث جلب توجه اوباش قرار گرفته بودند، گفت: 2 خانمی که در محل حادثه حضور داشتند به‌علت پوشش نامناسب مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفتند که این دو خانم در حال حاضر در اختیار پلیس هستند.

وی افزود: این دو خانم با مهاجمان دوستی قبلی داشته‌اند و ‌ای کاش خبرنگاران پوشش نامناسب این خانم‌ها را می‌دیدند. در حال حاضر نیروهای اطلاعاتی و اداره آگاهی تیم‌های مشترکی برای پیگیری پرونده تشکیل داده‌اند و پرونده پس از تکمیل به مقام قضایی تحویل داده می‌شود. رادان، حجت‌الاسلام فروزش را جانباز امر به معروف و نهی از منکر خطاب کرد و افزود: ما مقابل این روحانی سر تعظیم فرود می‌آوریم که احساس مسئولیت کرد.

کد خبر 137045

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز