مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

گروه شهری: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام انجام مراحل تکمیلی عملیات اجرایی مسیر 11 کیلومتری خط 10 اتوبوس‌های تندرو گفت: با بهره‌برداری از این خط در چند روز آینده، بیش از 60 درصد شبکه اتوبوس‌های تندرو در پایتخت تکمیل می‌شود.

سیدجعفر تشکری‌هاشمی افزود: با راه‌اندازی خط 10 اتوبوس‌های تندرو از مجموع 158 کیلومتر خطوط ده گانه پیش‌بینی شده در شبکه اتوبوسرانی تندرو پایتخت، طول خطوط 6 خط در دست بهره‌برداری به 96 کیلومتر می‌رسد. وی با اشاره به انجام عملیات جداسازی و اقدامات اولیه خط 10 اتوبوس‌های تندرو با استفاده از فرصت تعطیلات نیمه‌خرداد، اظهار کرد: در حال حاضر، مراحل تکمیلی این مسیر که میدان آزادی را به میدان دانشگاه آزاد اسلامی متصل می‌کند، در دست انجام است.

به گفته معاون شهردار تهران، با توجه به تجهیز مسیر خط 10 اتوبوس‌های تندرو به فیبر نوری، ایستگاه‌های طول مسیر به دوربین‌های نظارت تصویری و دستگاه‌های کارتخوان مجهز خواهد شد. وی تصریح کرد: از مجموع 16 دستگاه پل عابر پیاده در این مسیر، 10 دستگاه از گذشته وجود داشته و 5 دستگاه جدید نصب شده و یک دستگاه با توجه به معارض برقی، باقی‌مانده که نصب آن با تاخیر انجام می‌شود. وی با اعلام اینکه تبلیغات محیطی گسترده‌ای به‌منظور معرفی خط 10 اتوبوس‌های تندرو در غرب و شمال غرب تهران انجام شده، اضافه کرد‌: علاوه بر نصب 120تابلو، 40 بنر راهنما نیز در عرشه پل‌های سواره و پیاده‌رو در طول مسیر مذکور تعبیه شده است. وی با تاکید بر استفاده از تجارب راه‌اندازی خطوط قبلی در برنامه‌ریزی خط 10 اتوبوس‌های تندرو، اعلام کرد: از ماه‌های گذشته اقدامات مربوط به احداث ایستگاه‌ها آغاز و برخی اقدامات مانند احداث پل‌های عابر پیاده نیز با توجه به زمان موجود انجام شده است.

کد خبر 137260

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز