یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: بعد از پنج جلسه فوق العاده شورای عالی خانه هنرمندان ایران، مجید سرسنگی به عنوان سومین مدیرعامل این نهاد انتخاب شد.

مجید سرسنگی

به گزارش همشهری آنلاین غلامحسین امیرخانی رئیس شورای عالی خانه هنرمندان ایران با اعلام این مطلب به ایسنا گفت: بعد از 5 جلسه فوق العاده و بررسی رزومه کاندیداهای در نظر گرفته شده برای مدیریت خانه هنرمندان ایران، مجید سرسنگی را برای این سمت انتخاب کردیم.

او اضافه کرد: قطعا در این انتخاب سابقه مدیریتی و حضور فرهنگی برای شورای عالی اهمیت ویژه‌ای داشت و به‌ ویژه به این نکته توجه داشتیم که فرد موردنظر تا چه اندازه با دنیای هنر ارتباط دارد و نگاهش با عالم هنر پیوند خورده است.

به گفته امیرخانی؛ مجید سرسنگی در این سالها سابقه مدیریت فرهنگی را در کارنامه خود ثبت کرده و صاحب تالیفات و ترجمه‌های بیشماری در این عرصه هست و به ویژه در حوزه تئاتر فعالیت‌های شایسته‌ای را از خود نشان داده است.

او خاطر نشان کرد: مدیریت خانه هنرمندان ایران جایگاه مهم و پرمسئولیتی است که نیاز به تجربه و تلاش فوق العاده دارد و مدیر مورد نظر باید پختگی و تجربه کافی را داشته باشد. به ویژه در این حوزه برخورد با مسئولان رده بالا و جوانان و هنرمندان باید به گونه‌ای باشد که مراتب و موقعیت آنها را درک و در شان و منزلت خانه هنرمندان برخورد کند.

سرسنگی پیش از این قائم مقام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،مدیر گروه نمایش پردیس هنرهای زیبا،دبیر بیست و ششمین جشنواره‌ی تئاترفجر و... بوده است.

مجید جوزانی مدیرعامل پیشین خانه هنرمندان بود که چندی قبل استعفاء داد.

کد خبر 137458

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز