گروه اقتصادی: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان دست‌اندرکاران تنظیم بازار از برگزاری نمایشگاه ضیافت برای عرضه مواد پروتئینی و کالاهای اساسی از ابتدای مرداد ماه و با تخفیف ویژه خبر می‌دهند.

ramadan

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران با تشریح جزئیات برنامه تنظیم‌بازار ماه رمضان در تهران از عرضه 7 کالای حساس با تخفیف بیش از 10درصدی به مردم خبر داد.عباس قبادی با بیان این مطلب به مهر گفت: برنامه‌ریزی شده تا همه کالاها با 5 تا 15 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار گیرد. بر این اساس مقرر شده تا در همه کشور نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا برگزار شود و در تهران نیز 30 نمایشگاه برگزار خواهد شد.

به گفته قبادی، در این زمینه با اتحادیه‌های مربوطه برای عرضه مستقیم زولبیا و بامیه، پنیر، نان، خرما، آش و حلیم، گوشت قرمز، مرغ، برنج، قندوشکر و چای وارد مذاکره شده‌ایم تا کالاها با قیمت مناسب به دست مردم برسد. نمایشگاه‌ها در 15‌میدان میوه و تره‌بار برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه 15 نمایشگاه نیز به عرضه موادغذایی و مایحتاج ماه مبارک رمضان می‌پردازند.همچنین مدیر مرکز اصناف و بازرگانان وزارت بازرگانی با اشاره به تکالیف جدید اصناف به ایسنا گفت: امسال همه‌ تشکل‌های توزیعی و تولیدی در کنار اصناف، نمایشگاه ضیافت امسال را در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنند.حسن راد‌مرد افزود: در این نمایشگاه مواد پروتئینی چون گوشت، مرغ، ماهی و تخم‌مرغ و روغن، برنج، شکر، لبنیات، خرما و شیرینی‌جات مانند زولبیا و عسل با 5 تا 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

کد خبر 138310

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز