گروه بورس: مجری راه‌اندازی تالار مجازی بورس با بیان اینکه تعداد کاربران تالار مجازی بورس به 12 هزار و 360 نفر رسیده است، ویژگی‌های تالار مجازی بورس را تشریح کرد.

بورس

به گزارش همشهری، تالار مجازی بورس که روی سایت www.irvex.ir نمایش داده می‌شود، محلی است برای عموم مردم تا از این طریق با نحوه خریدوفروش سهام در بورس تهران و فرابورس آشنا شوند. این سایت به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد، تا بتوانند از این طریق به‌صورت مجازی اما با ارقام واقعی سهام موجود در بورس را دادوستد کنند. در واقع در این سایت هر کاربر 10میلیون تومان اعتبار مجازی دارد که به وسیله آن می‌تواند روزانه به‌صورت واقعی سهام موجود در بورس را خرید و فروش کند.

تالار‌های مجازی در تمام دنیا برای آموزش فرهنگ سهامداری به مردم ایجاد می‌شود و نقش مؤثری در افزایش تعداد سهامداران در بورس‌ها دارد و به آن اصطلاحا بازی سهام گفته می‌شود. بر همین اساس سعید مستشار، مجری راه‌اندازی تالار مجازی با تشریح عملکرد تالار مجازی بورس در گفت‌وگو با همشهری گفت: هدف ما از ایجاد این تالار گسترش فرهنگ سهامداری و آشنا کردن علاقه‌مندان با خرید و فروش سهام در بورس است.

وی ضمن دعوت از همه مردم برای عضویت در این تالار افزود: نمونه‌های تالار مجازی در بورس تمام کشور‌ها وجود دارد که به آن بازی سهام گفته می‌شود و هدف همه کشور‌های دنیا برای ایجاد تالار‌های مجازی آموزش عمومی به مردم است. وی پیش‌بینی کرد ظرف سال‌های آینده میلیون‌ها نفر در بازی سهام تالار مجازی شرکت کنند. وی تاکید کرد: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون 12 هزارو 360 نفر در این تالار ثبت‌نام کرده‌اند و روزانه 200 عضو جدید وارد تالار مجازی می‌شوند، ضمن اینکه در هر ساعت 300 کاربر در این تالار به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کنند و این نشان می‌دهد که این تالار با استقبال مواجه شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری 100هزار نفر در این تالار عضو شوند ادامه داد: برنامه اصلی ما این است که از اواخر سال‌جاری فاز توسعه‌ای این تالار را آغاز کنیم و با پخش تبلیغات تلویزیونی تعداد کاربران این تالار را به چند میلیون نفر برسانیم. وی افزود: همه کسانی که علاقه‌مند هستند با نحوه معاملات و ساز و کار بورس آشنا شوند می‌توانند به‌صورت رایگان در این سایت عضو شوند و حتی با شرکت در مسابقات تالار مجازی جوایزی نیز در قالب سهام دریافت کنند.

کد خبر 139343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز