لندن: سازمان آتش‌نشانی انگلستان از نجات پیرزنی خبر داد که به‌مدت 27ساعت از سقف زیرزمین محل سکونتش آویزان بود.

zgqf3pvh

جوآن ای‌بورن 86‌ساله پس از بهبود وضعیت جسمانی‌اش دراین‌باره به رسانه‌ها گفت: در روز حادثه برق خانه‌ام ناگهان قطع شد. به‌همین خاطر به زیرزمین رفتم تا جعبه تقسیم برق را کنترل کنم که ناگهان پایم از روی نردبان لغزید و نمی‌دانم چطور سیم برقی به دور پایم پیچید و از پا آویزان شدم. این وضعیت به مدت 27‌ساعت طول کشید هرچند در نهایت توسط یکی از دوستانم که نگرانم شده بود، نجات پیدا کردم. دوست این پیرزن هم دراین‌باره گفت: هنگامی‌که جوآن را به‌حالت آویزان از سقف دیدم حسابی جا خوردم و ابتدا تصور کردم با یک زن خفاش روبه‌رو شده‌ام.

خودرویی به شکل موز

پنسیلوانیا: یک‌مرد آمریکایی خودرویی جالب به شکل موز را طراحی کرده است. صاحب این خودرو که استیو‌بریس‌ویت نام دارد با تغییراتی که در یک‌خودروی سواری فورد ایجاد کرد، توانست خودرویی به شکل موز بسازد و با آن در خیابان رانندگی کند. این خودرو دارای 4صندلی است که پشت‌سر هم ردیف شده‌اند. استیو درباره ساخت خودروی منحصر‌به‌فردش به خبرنگاران گفت: هدف خاصی از ساخت این خودرو نداشتم و فقط برای لذت بردن و خنداندن مردم دست به چنین کاری زدم. البته وی عنوان کرده است که روزی با خودروی موزی‌شکل خود قصد دارد به نقاط دوردست جهان سفر کند. گفتنی است استیو تا به حال حاضر نشده که خودروی خود را به متقاضیان آن بفروشد.

سگی با کفش‌های ویژه

لندن: یک‌سگ در انگلستان به‌دلیل حساسیت شدید به چمن از کفش‌های ویژه استفاده می‌کند. صاحب 59 ساله این سگ که ماریا دومانیک نام دارد می‌گوید: این سگ 8 ساله به دلیل حساسیت شدید به چمن قادر نیست مانند سایر همنوعان خود در فضای سبز بدود و بازی کند. این عامل باعث شده بود تا سگ بیچاره‌ به شدت گوشه‌گیر شود. به‌همین خاطر دامپزشکان به وی اعلام کرده‌اند برای اینکه این حیوان مانند دیگر حیوانات بتواند در چمنزارها به گردش بپردازد، باید برایش کفش‌های ویژه تهیه کنند. البته این سگ علاوه بر آنکه به چمن حساسیت دارد، به شیر، جو و غذاهای پروتئینی هم حساسیت شدیدی دارد. کفش‌های این سگ از برزنت و نوعی ماده مخصوص ساخته شده و این حیوان حتی هنگام خواب هم آنها را از خود جدا نمی‌کند.

ماهیگیری دیجیتالی

نیویورک: گروهی از مهندسان موفق به ساخت چوب ماهیگیری جدیدی شده‌اند که مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی بوده و به ماهیگیر این امکان را می‌دهد که زیر آب را مشاهده کند. این چوب ماهیگیری مانند همه چوب‌های ماهیگیری به قرقره، نایلون و قلاب ماهیگیری مجهز است اما علاوه بر این امکانات اولیه، در انتهای نخ ماهیگیری یک دوربین کوچک وجود دارد که می‌تواند تصویربرداری کند. همچنین، دوربین ویدیویی مجهز به یک لامپ ریز است که می تواند نور کافی در محیط‌های تاریک زیرآب را تامین کند. ال‌سی‌دی این وسیله نیز با یک قاب پلاستیکی که از انعکاس نور آفتاب روی نمایشگر جلوگیری می کند محافظت می‌شود. گفتنی است دوربین و ال‌سی‌دی این چوب ماهیگیری انرژی خود را از 4باتری قلمی تامین می‌کنند.

کد خبر 139354

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز